MOTOKURYEDEN ESPRİLİ NOT: “ÇOK BORCUM VAR, SORRY”

Eskişehir'de bir motokurye, motosiklet sepetine astığı "Çok borcum var, aralardan geçtiğim için Sorry :)" notuyla esprili bir dille özür diledi.

Haber Giriş Tarihi: 23.06.2026 11:11
Haber Güncellenme Tarihi: 23.06.2026 11:11

Eskişehir’de bir motokurye, motosikletinin arkasındaki sipariş sepetine astığı esprili notla hem trafikteki vatandaşlardan özür diledi hem de kuryelerin yaşadığı ekonomik zorluklara dikkat çekti.

Odunpazarı ilçesi Vişnelik Mahallesi Vali Ali Fuat Güven Caddesi’nde park halinde bulunan bir motosiklet, üzerindeki ilginç yazıyla vatandaşların ilgisini çekti. Gün boyunca sipariş yetiştirmek için yoğun trafik içerisinde çalışan motokurye, kullandığı mizahi ifadelerle dikkat çekici bir mesaj verdi.

“ARALARDAN GEÇTİĞİM İÇİN SORRY”

Kurye, sipariş taşıma sepetinin arkasına sosyal medyada sıkça kullanılan bir görselle birlikte "Çok borcum var, aralardan geçtiğim için Sorry :)" yazılı not astı.

Trafikte zaman zaman araçların arasından geçmek zorunda kaldığını esprili bir dille ifade eden not, yoldan geçenlerin ilgisini çekti.

HEM GÜLÜMSETTİ HEM DÜŞÜNDÜRDÜ

Motokuryenin mesajı bazı vatandaşları gülümsetirken, bir yandan da kuryelerin yoğun çalışma temposu ve ekonomik sıkıntılarına dikkat çekti.

Siparişleri zamanında ulaştırabilmek için gün boyu trafikte mücadele eden kuryelerin yaşadığı baskıyı yansıtan not, sosyal medyada da ilgi gören görüntüler arasında yer aldı.

Özellikle büyük şehirlerde zamanla yarışan motokuryelerin çalışma koşulları ve trafik güvenliği konusundaki tartışmalar sürerken, Eskişehir’deki bu ilginç uyarı kısa sürede dikkat çeken olaylardan biri oldu.