KADIKÖY- SABİHA GÖKÇEN METROSU RAYDAN ÇIKTI

Kadıköy ile Sabiha Gökçen Havalimanı arasında sefer yapan metro, Bostancı durağında raydan çıktı. Yolcular tahliye ediliyor.

Haber Giriş Tarihi: 19.06.2026 20:21
Haber Güncellenme Tarihi: 19.06.2026 20:46
Kaynak: Haber Merkezi- Editör: Onur Ulutaş
KADIKÖY- SABİHA GÖKÇEN METROSU RAYDAN ÇIKTI

M4 Kadıköy-Sabiha Gökçen Havalimanı Hattı'nda sefer yapan metro raydan çıktı. Metro, henüz belirlenemeyen bir nedenle Bostancı mevkisinde raydan çıktı. Trenden kendi imkanlarıyla çıkan yolcular, bir süre tünelde yürüdü.

İddiaya göre Bostancı istasyonu yakınlarında yaşanan teknik sorun sonrası seferler durdu, bazı yolcular yaklaşık 40 dakika boyunca metro içinde beklemek zorunda kaldı.

Olay yerine itfaiye, sağlık ve metro ekipleri sevk edildi. Ekiplerin çalışması sürüyor.

Kaynak: Haber Merkezi- Editör: Onur Ulutaş

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.