#Acı

- Acı haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Acı haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

KAHRAMANMARAŞ’TA YÜREK YAKAN ANNELER GÜNÜ Haber

KAHRAMANMARAŞ’TA YÜREK YAKAN ANNELER GÜNÜ

Kahramanmaraş’ta okula düzenlenen silahlı saldırıda hayatını kaybeden öğrencilerden 11 yaşındaki Bayram Nabi Şişik’in annesi Mine Hayva Şişik, Anneler Günü’nde oğlunun mezarı başında gözyaşlarına boğuldu. Acılı annenin anlattıkları yürekleri dağladı. KAHRAMANMARAŞ’TA ACI DİNMEDİ Kahramanmaraş Ayser Çalık Ortaokulu’nda gerçekleşen silahlı saldırıda yaşamını yitiren 5. sınıf öğrencisi Bayram Nabi Şişik’in mezarına ziyaretler sürüyor. Anneler Günü’nde oğlunun mezarını ziyaret eden anne Mine Hayva Şişik, yanında getirdiği papatya çiçeklerini mezara dikti. “ONU ÇİÇEKSİZ KOYMAM” Gözyaşları içinde konuşan anne Mine Hayva Şişik, oğlunun kendisine her gün papatya topladığını anlatarak, “Ben çok seviyorum diye o bana her gün papatya toplardı, her gün çiçek getirirdi. Ben onu çiçeksiz koymam, o benim meleğim, cennet kuşum oldu” dedi. SON HATIRALARI YÜREK BURKTU Acılı anne, oğlunun son aldığı uçan balonu hâlâ unutamadığını belirterek, “Anneme diye jest yapmayı severdi. Bizi mutlu etmeyi severdi. Allah razı olsun. Biz ondan razıydık. Rabbim de razı olsun” ifadelerini kullandı. SON RESMİ TÜRK BAYRAĞI OLDU Bayram Nabi Şişik’in son yaptığı resmin Türk bayrağı olduğunu söyleyen anne Şişik, oğlunun arkadaşına gönderdiği son ses kaydını da paylaştı. Bayram’ın ses kaydında arkadaşına ödevini tamamlamasını söylediğini anlatan anne, “Arkadaşına ‘Türk bayrağını tamamlayalım, vakit nakittir, zamanı iyi değerlendirelim’ demiş” diye konuştu. “RABBİM YANINA TERTEMİZ ALDI” Oğlunun arkadaşının Adnan olduğunu ve sıra arkadaşıyla sürekli görüştüğünü ifade eden anne Mine Hayva Şişik, “Ses kaydını iki gün önce dinledim. Rabbim yanına aldı, tertemiz yanına aldı” sözleriyle gözyaşlarına hakim olamadı.

ANESTEZİ YOK, EKİPMAN YOK… EKMEK BIÇAĞIYLA HAYVANI KESTİ Haber

ANESTEZİ YOK, EKİPMAN YOK… EKMEK BIÇAĞIYLA HAYVANI KESTİ

Aydın’ın Karpuzlu ilçesinde doğum yapmakta zorlanan bir ineğe, veteriner hekim yerine “bu işlerden anladığı” söylenen bir kişi tarafından ekmek bıçağıyla müdahale edildi. Anestezi uygulanmadan yapılan ve güvenlik kamerasına yansıyan görüntüler, izleyenlerin tepkisini çekti. Talihsiz hayvan, müdahalenin ardından telef oldu. VETERİNER BULUNAMAYINCA “YARDIM” İÇİN BAŞKA BİRİNİ ÇAĞIRDI Olay, Karpuzlu ilçesine bağlı kırsal Tekeler Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre köyde yaşayan F.C., ineğinin doğumunun başladığını görünce hayvana yardım etmek istedi. Ancak ineğin doğum sırasında zorlandığını fark eden F.C., bölgedeki veteriner hekimleri aradı. İddiaya göre veterinerlerin yoğun olması nedeniyle kısa sürede yardım alamayan hayvan sahibi, bu kez mahallede “bu tür işlerden anladığı” belirtilen S.T. isimli kişiyi çağırdı. AHIRDA 5 KİŞİ SEFERBER OLDU, NORMAL DOĞUM GERÇEKLEŞMEDİ Ahıra gelen S.T., önce doğmakta olan buzağının ayaklarına ip bağlayarak normal doğumla buzağıyı çıkarmaya çalıştı. Ahırda toplanan toplam 5 kişinin çabalarına rağmen doğum gerçekleşmedi. İneğin doğumu bir türlü tamamlanamayınca, S.T.’nin bu kez daha da ileri giderek hayvana sezaryen müdahalesi yapmaya kalkıştığı öğrenildi. ANESTEZİ YOK, EKİPMAN YOK… EKMEK BIÇAĞIYLA HAYVANI KESTİ İddialara göre S.T. önce ineğin sağ boşluğundaki kılları yolarak müdahale alanını hazırladı. Ardından eline aldığı ekmek bıçağıyla, hiçbir anestezi uygulamadan ineği kesmeye başladı. Güvenlik kamerasına yansıyan görüntülerde, hayvanın acı içinde inlediği, çevredeki kişilerin ise müdahaleyi izlediği görüldü. Ekmek bıçağıyla yapılan kesinin ardından buzağı, ineğin karnından çıkarıldı. İNEK TELEF OLDU, SAHİBİ ŞİKAYETÇİ Müdahalenin ardından ineğin hayatını kaybettiği öğrenildi. Olayın ardından hayvan sahibi F.C.’nin, ekmek bıçağıyla sezaryen uyguladığı iddia edilen S.T. hakkında şikayetçi olduğu bildirildi. Olayla ilgili sürecin nasıl ilerleyeceği ve şikayet üzerine herhangi bir işlem yapılıp yapılmayacağı merak edilirken, güvenlik kamerasına yansıyan görüntüler sosyal medyada da büyük tepki topladı.

5 ÇOCUĞUNU KAYBEDEN FİLİSTİNLİ KADIN, 36 TORUNUNA BAKIYOR Haber

5 ÇOCUĞUNU KAYBEDEN FİLİSTİNLİ KADIN, 36 TORUNUNA BAKIYOR

İsrail'in 7 Ekim 2023'ten beri Gazze Şeridi'ne gerçekleştirdiği saldırılar, birçok çocuğun yetim ve öksüz kalmasına yol açtı. Gazze'deki Şucaiyye mahallesinde, bombalanan evinin yakınlarına kurduğu çadırda yaşayan yaşlı Filistinli kadın Reda Alouwa, İsrail ordusunun 5 oğlunu kaybetmesinin ardından 36 torununa bakmak zorunda kaldı. Alouwa, "Şucaiyye mahallesindeki evimde, bizleri öldüren, parçalayan ve yerinden etmeye zorlayan bu soykırım öncesinde mutlu ve huzurlu yaşıyordum. Savaşın başlamasından 2 ay sonra, oğullarımdan Muhammed hayatını kaybetti. O an kendimi tamamen tükenmiş hissettim. 'Allah'ım beni koru' diye yakarmaktan başka bir şey yapamadım. 3 gün boyunca yas tuttuk. Dördüncü gün, tüm aile Muhammed'in ölümü için birbirine destek vermek üzere toplandı. O sırada İsrail ordusu evi bombaladı. Bilincimi kaybettim ve hiçbir duygu hissetmedim. 6 gün komada kaldıktan sonra hastanede uyandığımda diğer 4 oğlumun, iki kızımın ve bir torunumun İsrail hava saldırısında yaşamını yitirdiğini öğrendim. Geri kalanlar ise ağır yaralanmıştı. Hala öldüklerine inanamıyorum. Yalnız bırakıldım. Hayatta kalıp onlarla birlikte gitmediğim için içim sızlıyor" dedi. YETİMLER İÇİN YARDIM ÇAĞRISI Filistinli kadın Alouwa, "36 torunum var. En küçüğü 1.5 yaşında, en büyüğü ise 16. Tek dileğim mutlu bir yaşam sürmeleridir. Yıkıntıların içinde, yiyecek ve yatak olmaksızın hayatta kalmaya çalışıyoruz. Üzerinde yattığımız şiltelerde hâlâ kan izleri var. Son derece zor koşullarda yaşıyoruz. Hiçbir gelirimiz yok ve eşim çeşitli hastalıklarla mücadele ediyor. Bazen yerin açılmasını ve torunlarımla birlikte bu acılardan kurtulmayı diliyorum. Ne diyeceğimi bilmiyorum. Oğullarım için mi, çektiğim acılar için mi, yoksa babalarını kaybedip sürekli soran küçük torunlarım için mi ağlamalıyım? Çok yorgunum. Artık düşünemiyorum bile. Hayatım eskiden güzeldi. Oğullarım yanımdaydı. Şimdi ise elimde sadece acı ve yorgunluk var. Umut ediyorum ki birileri, herhangi bir kişi ya da kuruluş bu yetimleri desteklememe yardımcı olabilir. Bu büyük bir yük ve bunu tek başıma taşıyamam" diye konuştu. Gazze Sosyal Kalkınma Bakanlığı, İsrail'in Gazze'ye yönelik saldırılarında 40 bin çocuğun, anne veya babasını yahut her ikisini birden yitirdiğini, bazı çocukların ise tüm akrabalarını kaybederek yalnız kaldığını bildirdi.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.