#Belediye Başkan Yardımcısı

- Belediye Başkan Yardımcısı haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Belediye Başkan Yardımcısı haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

SEFERİHİSAR BELEDİYESİ OPERASYONUNDA 5 TUTUKLAMA Haber

SEFERİHİSAR BELEDİYESİ OPERASYONUNDA 5 TUTUKLAMA

İzmir'in Seferihisar Belediyesi'ne yönelik yürütülen rüşvet soruşturmasında gözaltına alınan 7 şüpheliden 5'i tutuklandı. Soruşturma kapsamında daha önce tutuklanarak görevden uzaklaştırılan Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa Günay'ın eşi Nermin Günay hakkında ise adli kontrol tedbiri uygulanmasına karar verildi. İzmir Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde yürütülen soruşturma kapsamında gözaltına alınan şüpheliler, emniyetteki işlemlerinin tamamlanmasının ardından adliyeye sevk edildi. Mahkemeye çıkarılan şüphelilerden Seferihisar Belediye Başkan Yardımcısı İ.G.P., inşaat firması yetkilileri S.B. ve R.K.B., kamu görevlisi Ö.A. ile şirket yetkilisi R.Ö. tutuklandı. Soruşturma kapsamında adı geçen Nermin Günay hakkında adli kontrol kararı verilirken, şirket çalışanı M.C.H. ise serbest bırakıldı. SORUŞTURMA NASIL BAŞLADI? Seferihisar Belediyesi ile bağlantılı bazı kişi ve kuruluşların, inşaat ve imar işlemlerine ilişkin süreçlerde menfaat temin ettiği iddiaları üzerine başlatılan soruşturma kapsamında ilk operasyon 17 Haziran'da düzenlenmişti. Operasyonda aralarında Belediye Başkan Yardımcısı İ.G.P.'nin de bulunduğu 6 şüpheli gözaltına alınmıştı. Soruşturmanın genişletilmesiyle, daha önce başka bir dosya kapsamında tutuklanan ve görevden uzaklaştırılan Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa Günay'ın eşi Nermin Günay ile şirket çalışanı M.C.H. de 18 Haziran'da gözaltına alınmıştı. Şüphelilerden S.Y. ise sağlık sorunları nedeniyle emniyetteki ifadesinin ardından serbest bırakılmıştı. ADLİ KONTROL KARARI DAHA ÖNCE DE VERİLMİŞTİ Nermin Günay hakkında, daha önce Güzelbahçe Belediyesi'ne yönelik yürütülen soruşturma kapsamında da adli kontrol tedbiri uygulanmıştı. Soruşturmanın, yeni deliller ve mali incelemeler doğrultusunda çok yönlü olarak sürdürüldüğü öğrenildi.

SEFERİHİSAR'DA RÜŞVET İDDİASI: BAŞKAN YARDIMCISI GÖZALTINDA Haber

SEFERİHİSAR'DA RÜŞVET İDDİASI: BAŞKAN YARDIMCISI GÖZALTINDA

İzmir Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde, Seferihisar Belediyesi'ndeki imar ve inşaat işlemlerinde usulsüzlük yapılarak rüşvet alındığı iddiasıyla İzmir merkezli 2 ilde eş zamanlı operasyon düzenlendi. Operasyonda aralarında Belediye Başkan Yardımcısı İbrahim Gökhan Pehlivan'ın'da bulunduğu 6 şüpheli gözaltına alındı. İddiaya konu olan rüşvet miktarının yaklaşık 6 milyon TL olduğu öğrenildi. İzmir Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından koordine edilen ve ilgili kolluk kuvvetlerince yürütülen ‘rüşvet' soruşturması kapsamında yeni bir gelişme yaşandı. Daha önce 18-20 Mayıs 2026 tarihleri arasında Seferihisar Belediyesi ile bağlantılı bazı kişi ve kuruluşlara yönelik gerçekleştirilen ve tutuklamaların yaşandığı operasyonel faaliyetlerin ardından, ekipler soruşturmayı derinleştirdi. ''YENİ DELİLLERE ULAŞILDI'' Devam eden soruşturma kapsamında, belediyede görevli bazı kişiler ile özel sektör temsilcileri arasında inşaat ve imar süreçlerinde usulsüz menfaat sağlandığına dair yeni delillere ulaşıldı. Yapılan incelemelerde, şüphelilerin söz konusu imar ve inşaat işlemleri karşılığında elden ve banka hesapları aracılığıyla yaklaşık 6 milyon TL tutarında rüşvet alışverişi gerçekleştirdikleri ileri sürüldü. Elde edilen deliller doğrultusunda harekete geçen kolluk kuvvetleri, şüphelilerin yakalanması ve suç unsurlarının ele geçirilmesi amacıyla bugün İzmir merkezli 2 ilde eş zamanlı operasyon için düğmeye bastı. Operasyon kapsamında, Seferihisar Belediye Başkan Yardımcısı İbrahim Gökhan Pehlivan, inşaat firması yetkilisi S.B. ve R.K.B., kamu görevlisi Ö.A., şirket yetkilisi S.Y. ile R.Ö. gözaltına alındı. Şüphelilerin adreslerinde yapılan aramalarda, çok sayıda dijital materyal ile suç unsuru taşıyabileceği değerlendirilen çeşitli belge ve verilere incelenmek üzere el konuldu. Gözaltına alınan şüphelilerin emniyetteki işlemleri sürüyor.

BOLU BELEDİYESİ'NİN VAKFINDA KURBAN VURGUNU İDDİASI Haber

BOLU BELEDİYESİ'NİN VAKFINDA KURBAN VURGUNU İDDİASI

Bolu Belediye Başkanı ve BolSev Yönetim Kurulu Başkanı Tanju Özcan ile yönetim kurulu üyesi Ali Sarıyıldız'ın tutuklu bulunduğu soruşturma dosyasında yeni ayrıntılar ortaya çıktı. BolSev Vakfı üzerinden 2025 yılında 'kurban bağışı' adı altında para toplandığı ancak tek bir kurbanlık dahi alınmadığı iddia edildi. Sabah saatlerinde jandarma ekipleri tarafından yapılan operasyonla 2 kişi gözaltına alındı. Bolu Belediyesi'ne bağlı BolSev Vakfı'na yönelik yürütülen ve Belediye Başkanı Tanju Özcan ile Ali Sarıyıldız'ın tutuklandığı soruşturma derinleşiyor. 2025 yılında BolSev Vakfı tarafından vatandaşlardan kurban kesimi amacıyla bağış toplandı. Vakıf kayıtlarında kurbanlık hayvan alımı ya da kesimine dair tek bir işlem dahi yapılmadığı iddia edildi. Vakfın sosyal medya hesapları üzerinden "Kurbanlarınız ihtiyaç sahiplerine ulaştırılacak" ifadeleriyle çağrı yapıldı. Yürütülen dosya kapsamında bağışların bu amaçla kullanılmadığı ifade edildi. Tutuklu bulunan BolSev Yönetim Kurulu Üyesi Ali Sarıyıldız'ın ifadesinde, "Bağışı kurban kesmek için değil, öğrencilere burs vermek için topladık" şeklinde savunma yaptığı öğrenildi. Soruşturma dosyasında şu ana kadar 36 kişinin mağdur sıfatıyla yer aldığı öğrenildi. Bu kapsamda sabah saatlerinde jandarma ekipleri tarafından vakıf yönetiminde yer alan Bolu Belediye Başkan Yardımcısı Leyla Beykoz ve CHP'li Meclis Üyesi Aydan Özdemir gözaltına alındı. Bolu İl Jandarma Komutanlığı'na getirilen 2 kişinin işlemleri devam ediyor.

NİLÜFER'DE RAMAZAN ÖNCESİ DENETİMLER ARTTI Haber

NİLÜFER'DE RAMAZAN ÖNCESİ DENETİMLER ARTTI

Nilüfer Belediyesi, Ramazan ayının yaklaşmasıyla birlikte ilçe genelindeki gıda denetimlerini artırdı. Vatandaşların sağlıklı ve güvenilir gıdaya ulaşmasını sağlamak amacıyla fırın, pastane, kafe ve restoranlara yönelik gerçekleştirilen kontrollere, Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir de katıldı. Halk sağlığını doğrudan ilgilendiren hijyen ve gıda güvenliği konularında hassasiyet gösteren belediye ekipleri, son olarak Gümüştepe Mahallesi’ndeki işletmeleri denetledi. Denetimlerde Başkan Şadi Özdemir’e, Belediye Başkan Yardımcısı Emre Karagöz de eşlik etti. İşletmelerin mutfak bölümlerine giren Başkan Özdemir; ürünlerin son kullanma tarihleri, saklama şartları, genel temizlik, personel hijyeni ve ruhsat durumu gibi hususları yerinde inceledi. Başkan Şadi Özdemir'den "Sağlıklı gıda" vurgusu Denetimlerle ilgili değerlendirmelerde bulunan Başkan Şadi Özdemir, ilçede faaliyet gösteren 29 bin esnafın denetimlerinin vatandaşın yararı gözetilerek yapıldığını belirtti. Özellikle Ramazan ayı öncesinde kontrollerin yoğunlaştığına dikkat çeken Başkan Şadi Özdemir şunları söyledi: "Zabıta ile Ruhsat ve Denetim Müdürlüğümüz iş yeri kontrollerini sürdürüyor. Ramazan ayının yaklaşması nedeniyle üretimlerin sağlıklı bir ortamda yapılıp yapılmadığını, ürünlerin güvenilirliğini ve saklama şartlarını titizlikle inceliyoruz. Tek bir amacımız var; o da Nilüferli hemşehrilerimizin sağlıklı gıdaya ve tüketime erişimini güvence altına almak. Vatandaşlarımızın çıkarı için denetimlerimizi sıklaştırarak sürdürüyoruz." Başkan Şadi Özdemir, Nilüfer Belediyesi ekiplerinin, vatandaşların Ramazan ayını huzur içinde geçirebilmeleri için ilçe genelindeki rutin ve ani denetimlere devam edeceğini sözlerine ekledi.

KARACABEY TRAFİĞİNDE TEK YÖN UYGULAMASI BAŞLIYOR Haber

KARACABEY TRAFİĞİNDE TEK YÖN UYGULAMASI BAŞLIYOR

Karacabey Belediyesi, kent içi ulaşımda düzeni artırmak ve trafik güvenliğini üst seviyeye çıkarmak amacıyla önemli bir uygulamayı hayata geçiriyor. İlçe Emniyet Müdürlüğü işbirliğinde yürütülen çalışma kapsamında, belirlenen bölgelerde tek yön trafik akışı sistemine geçilerek hem araç hareketliliğinin rahatlatılması hem de yaya güvenliğinin güçlendirilmesi hedefleniyor. Belediye ekipleri ile İlçe Emniyet Müdürlüğü Trafik Şube Amirliği’nin ortak değerlendirmeleri doğrultusunda hazırlanan planlamada, ilk etapta Sırabademler Mahallesi 14 Eylül Caddesi, Sırabademler Mahallesi 137 ve 84 Sokak, Tavşanlı Mahallesi Şehit Kemal Köse Sokak, Drama Mahallesi Mustafa Çorlu Sokak ve Gazi Mahallesi İsmail Hakkı Bilgin Caddesi’nde tek yön uygulaması başlatılacak. Uygulamanın ardından trafik yoğunluğunun azaldığı, geçişlerin daha düzenli hale geldiği gözlemlendikçe sistem ilçe genelinin büyük bir bölümünde yaygınlaştırılacak. Sahada detaylı inceleme Başlatılacak yeni düzenlemenin ilk adımı kapsamında, Belediye Başkan Yardımcısı İlyas Aksoy, Zabıta Müdürü Murat Kuşaklı ve İlçe Emniyet Müdürlüğü Trafik Şube Amirliği’nden polis memuru Ahmet Mutlu ile birlikte tek yön uygulamasına geçilecek cadde ve sokaklarda incelemelerde bulundu. Ekipler, bölgede araç yoğunluğu, parklanma düzeni, yaya geçiş alanları ve trafik güvenliğini etkileyen unsurlar üzerinde değerlendirmeler yaptı. Bursa Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Şube Müdürlüğü’nden (UKOME) çıkacak karar sonrası Ocak ayı içinde hayata geçmesi planlanan tek yön trafik uygulamasının özellikle dar sokaklarda karşılıklı araç geçişinden kaynaklanan sıkışıklığı ortadan kaldırması, park düzenini kolaylaştırması ve yayalar için daha güvenli bir ortam sunması bekleniyor. "Karacabey’in trafik yükünü azaltmayı hedefliyoruz" Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Belediye Başkan Yardımcısı İlyas Aksoy, uygulamanın ilçenin uzun vadeli ulaşım planının önemli bir parçası olduğunu vurguladı. Aksoy, "Belediye Başkanımız Fatih Karabatı'nın talimatları doğrultusunda hareket ediyoruz. Amacımız, Karacabey’de özellikle son yıllarda artan araç trafiğini daha kontrollü ve akıcı hale getirmek. Bu kapsamda Emniyet Müdürlüğümüzle birlikte sahada kapsamlı bir çalışma yürütüyoruz. Tek yön trafiğe geçilecek bölgelerde yerinde incelemeler yaparak düzenlemeyi en doğru biçimde hayata geçirmek istiyoruz. Uygulamanın tamamlanmasıyla birlikte araç yoğunluğunun azaldığını, kavşaklarda bekleme sürelerinin kısaldığını ve yaya güvenliğinin belirgin şekilde arttığını hep birlikte göreceğiz" ifadelerine yer verdi. Başkan Aksoy, uygulama sürecinde vatandaşların görüş ve önerilerine de açık olduklarını belirterek düzenlemenin ihtiyaçlara göre aşamalı şekilde şekillendirileceğini ifade etti. Belediye yetkilileri, ilk sokaktaki uygulamanın ardından elde edilen sonuçların değerlendirileceğini ve kent merkezinin önemli bir bölümünde tek yön sistemine geçilmesi için hazırlıkların sürdüğünü açıkladı. Yeni trafik düzenlemesine ilişkin bilgilendirme tabelaları, yönlendirme işaretleri ve uyarıcı levhalar da uygulamayla eş zamanlı olarak yerleştirilecek. Karacabey Belediyesi, yeni trafik planlamasıyla birlikte daha güvenli, daha akıcı ve daha düzenli bir şehir içi ulaşım hedefini adım adım hayata geçirmeyi hedefliyor.

GALATASARAY BURSA İNEGÖL'E KONUK OLUYOR Haber

GALATASARAY BURSA İNEGÖL'E KONUK OLUYOR

İnegöl Belediyespor erkek voleybol takımı, 12 Ekim Pazar günü İnegöl’de Galatasaray’ı konuk edecek. Maç hazırlıklarını sürdüren temsilcimizi Belediye Başkan Yardımcısı Melih Ateş ve beraberindeki meclis üyeleri ziyaret ederek başarılar diledi. Türkiye Voleybol Federasyonu (TVF) 2. Lig 2. Grupta mücadele eden İnegöl Belediye Spor Kulübü erkek voleybol takımı, sezonu geçtiğimiz hafta Gölcük deplasmanıyla açtı. Tamamı altyapıdan İnegöllü sporculardan oluşan ve amacı Türk sporuna yeni sporcular kazandırmak olan İnegöl Belediyespor, ligin ikinci haftasında 12 Ekim Pazar günü 13.00’da İnegöl İlçe Kapalı Spor Salonunda Galatasaray’ı konuk edecek. İnegöl Belediye Başkan Yardımcısı Melih Ateş ile beraberindeki meclis üyeleri, zorlu Galatasaray karşılaşması öncesi antrenör Vural Kökçe nezaretinde hazırlıklarını sürdüren voleybol takımını İlçe Kapalı Spor Salonunda yapılan antrenmanda ziyaret etti. Takıma hem yeni sezonda başarılar dileyen hem de Galatasaray maçı için başarı dileklerini ileten heyet, tatlı ikramında bulunarak desteklerinin her zaman arkalarında olduğunu ifade ettiler. Başkan Yardımcısı Melih Ateş İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban’ın da ligi ve takım çalışmalarını yakından takip ettiğini kaydederek sporculara selamlarını ileti. Öte yandan, Başkan Alper Taban da Pazar günü oynanacak karşılaşma öncesi ilçe halkına çağrıda bulundu. İnegöl Belediye Spor Kulübünün amacının Türk sporuna yeni sporcular kazandırmak olduğunu kaydeden Başkan Taban, "Takımımızın tamamı İnegöllü evlatlarımızdan oluşuyor. Maksadımız da burada onlara bu imkanları vermek, tecrübe kazanmalarını ve gelişmeleri sağlamak. Hafta sonu oynayacağımız Galatasaray maçında da vatandaşlarımızı takımımıza destek olmak için salona davet ediyorum. Girişler ücretsiz. Özellikle çocuklarımızın spora özendirilmesi ve teşviki için bu maçlar bir fırsat" dedi.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.