ALİAĞA FK’DA İKİ AYRILIK
TFF 2. Lig Beyaz Grup ekiplerinden Aliağa FK’da yeni sezon öncesi kadro yapılanması kapsamında iki ayrılık yaşandı. İzmir temsilcisinde sol bek Alberk Koç ve stoper Veli Çetin takımdan ayrıldı.
Yeni sezonda genç ağırlıklı bir kadro oluşturmayı planlayan sarı-siyahlı ekipte, kadro planlaması doğrultusunda ayrılıklar başladı.
Geçtiğimiz sezon Aliağa FK formasıyla 16 maça çıkan 29 yaşındaki Alberk Koç, 2 gol ve 1 asistlik katkı sağladı.
Deneyimli savunmacı Veli Çetin ise sarı-siyahlı formayla 28 karşılaşmada görev aldı. Çetin, sezonu 5 gol ve 2 asistlik performansla tamamladı.
Aliağa FK’da yeni sezon yapılanması kapsamında önümüzdeki günlerde başka ayrılıkların da yaşanması bekleniyor.