#Gençlik

- Gençlik haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Gençlik haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

BURSA'DA PAZAR ALANI YAŞAM MERKEZİNE DÖNÜŞÜYOR Haber

BURSA'DA PAZAR ALANI YAŞAM MERKEZİNE DÖNÜŞÜYOR

Hayata geçirdiği yatırımlarla ilçenin sosyal yaşamına değer katan Yıldırım Belediyesi, yeni bir projeyi daha vatandaşların hizmetine sunmaya hazırlanıyor. Piremir Mahallesi’nde bulunan kapalı pazar yeri; Yıldırım Belediyesi tarafından modern bir gençlik ve spor merkezine dönüştürülüyor. Dört katlı olarak projelendirilen merkez, yalnızca Piremir Mahallesi’ne değil çevredeki diğer mahallelere de hizmet verecek önemli bir yaşam alanı olacak. Modern mimarisi, güçlü donanımı ve çok yönlü kullanım alanlarıyla dikkat çeken tesis, Bursalıların yeni buluşma noktası haline gelecek. Toplam 10 bin 500 metrekarelik alanda hayata geçirilen Piremir Gençlik ve Spor Merkezi’nde çalışmaların yüzde 72’si tamamlandı. Merkezin bodrum katı, pazar yeri ve otopark olarak hizmet vermeye devam edecek. Zemin katında ise kütüphane, kafeterya, deneyim atölyesi, kadın fitness merkezi ve atıcılık poligonu yer alacak. Birinci katında cimnastik, karate, judo ve masa tenisi, ikinci katında ise okçuluk ve eskrim salonları yer alacak. Kütüphanesi, kafeteryası ve spor salonlarıyla çekim alanı oluşturacak merkez, bölgenin önemli bir ihtiyacını karşılayacak. Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, yapımı hızla süren Piremir Gençlik ve Spor Merkezi’nde incelemelerde bulundu. Çalışmalarla ilgili bilgi alan Başkan Yılmaz, "Piremir Mahallemizdeki kapalı pazar alanını kapsamlı bir dönüşüm projesiyle daha nitelikli ve işlevsel yapıya kavuşturuyoruz. Mevcut pazar ve otopark alanlarını koruyarak, bölgeye değer katacak modern merkez kazandırıyoruz. Burası sadece bir spor tesisi değil, aynı zamanda sosyal yaşamı güçlendirecek önemli bir merkez olacak. Burada çocuklarımız ve kadınlarımız spor yapabilecek, gençlerimiz ise ders çalışıp sosyalleşebilecek. Spor salonları, kütüphanesi, kadın fitness merkezi, deneyim atölyesi ve Yıldırım Kafesi ile bölgenin yeni cazibe merkezi haline gelecek. Gençlik ve Spor Merkezimiz yalnızca Piremir Mahallemize değil, çevredeki mahallelere de hizmet verecek. Yüzde 72’si tamamlanan merkezimizi kısa süre içinde hemşehrilerimizin kullanımına açmayı hedefliyoruz. Piremir Gençlik ve Spor Merkezimizin şimdiden hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum" dedi.

19 MAYIS COŞKUSUNUN DEĞİŞMEYEN ADRESİ YİNE NİLÜFER OLDU Haber

19 MAYIS COŞKUSUNUN DEĞİŞMEYEN ADRESİ YİNE NİLÜFER OLDU

Bursa'da milli bayram kutlamalarının en büyük katılım ve coşku ile gerçekleştiği ilçesi Nilüfer'de bu yıl da gelenek bozulmadı. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nda binlerce vatandaş, Nilüfer Belediyesi'nin düzenlediği etkinlikleride Ata'sını saygı, minnet ve coşku ile andı. Nilüfer Belediyesi’nin düzenlediği 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlamalarında binlerce vatandaş Fatih Sultan Mehmet Bulvarı’nda omuz omuza yürüdü. Yürüyüşün ardından gerçekleştirilen etkinliklerde gençlik mesajları verilirken, rock grubu Adamlar sahne performansıyla bayram coşkusunu zirveye taşıdı. Nilüfer Belediyesi, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı ilçe genelinde düzenlenen büyük bir yürüyüş ve konser programıyla kutladı. Fatih Sultan Mehmet (FSM) Bulvarı’nda başlayan yürüyüşe katılan her yaştan binlerce Nilüferli, marşlar ve sloganlar eşliğinde Nilüfer Belediyesi Halk Evi önüne kadar yürüdü. Geniş katılımın sağlandığı yürüyüşte, Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir ve eşi Nuray Özdemir ile CHP Bursa İl Başkanı Nihat Yeşiltaş, CHP Nilüfer İlçe Başkanı Özgür Şahin, CHP Yıldırım İlçe Başkanı Ahmet Keskin ve 24. Dönem Bursa Milletvekili İlhan Demiröz de vatandaşlarla birlikte yürüyerek bayram coşkusuna ortak oldu. Nilüfer Belediyesi Halk Evi önündeki meydanda toplanan kalabalığa ilk olarak Nilüfer Kent Konseyi Gençlik Meclisi Eş Başkanları Ömer Faruk Söker ve Elif Varol seslendi. Hazırladıkları gençlik bildirisini okuyan ikili, toplumsal dayanışma ve eşit yaşam vurgusu yaptı. Gençlik Meclisi eş başkanları, alandaki tüm gençleri 4 Haziran’da Görükle’de gerçekleştirilmesi planlanan Gençlik Festivali’ne de davet etti. Bildirinin ardından eşi Nuray Özdemir ile birlikte Türk bayrakları eşliğinde sahneye çıkan Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, meydanı dolduran vatandaşlara hitap etti. Nilüfer’in enerjisinin ve mutluluğunun kaynağının halkın kendisi olduğunu belirten Başkan Şadi Özdemir, Mustafa Kemal Atatürk’ün 107 yıl önce Samsun’a çıkarken en büyük gücü gençlikte gördüğünü hatırlattı. “GENÇLİKLE BERABER YÜRÜMEYE DEVAM EDECEĞİZ” Başkan Şadi Özdemir sözlerini şöyle sürdürdü: “Mustafa Kemal Atatürk, o zorlu koşullarda yola çıkarken ordulara ya da zenginliklere değil, ‘Bütün ümidim gençliktedir’ diyerek sadece ve sadece sizlere güvendi. Bugün gösterdiğiniz bu duruşla, Atamızın size neden bu kadar güvendiğini bir kez daha ispatlıyorsunuz. Biz Nilüfer Belediyesi olarak sizinle beraber yürümeye devam edeceğiz. Siz isteyeceksiniz, üreteceksiniz ve özgürce eleştireceksiniz; biz de sokaklarında özgürce şarkılar söyleyebildiğiniz, sanatla, sporla, bilimle nefes alan bir kenti hep birlikte inşa edeceğiz.” Başkan Şadi Özdemir’in konuşmasının ardından sevilen alternatif rock grubu Adamlar sahne aldı. “Döndürüyor”, “Yaktı Geçti” ve “Rüyalarda Buruşmuşum” gibi popüler şarkılarını seslendiren grup, başarılı performansıyla katılımcılara keyifli ve coşku dolu anlar yaşattı.

BURSA BÜYÜKŞEHİR’İN 19 MAYIS KONSERİNDE COŞKU ZİRVEYE ÇIKTI Haber

BURSA BÜYÜKŞEHİR’İN 19 MAYIS KONSERİNDE COŞKU ZİRVEYE ÇIKTI

Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin “Gençliğin Gücüyle” temasıyla düzenlediği etkinlikler, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nda kentte büyük bir coşkuya sahne oldu. Etkinliklerin ikinci gününde düzenlenen Oğuzhan Koç konseriyle birlikte alanı dolduran binlerce kişi bayramı doyasıya yaşadı. Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün gençlere armağan ettiği 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı, Türkiye’nin birçok yerinde olduğu gibi Bursa’da da yoğun katılımla kutlandı. Bursa Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda hazırlanan programlar, 18 ve 19 Mayıs tarihlerinde Hüdavendigar Kent Parkı’nda vatandaşlarla buluşarak bayram coşkusunu şehre yaydı. Programın ilk gününde sahne alan gençler, “Genç Sahne” etkinliğinde sergiledikleri performanslarla izleyicilerden büyük alkış topladı. Kendi besteleri ve sevilen eserleri seslendiren gençler, parkı dolduran vatandaşlara müzik dolu anlar yaşattı. GÜN BOYU ETKİNLİKLERLE BAYRAM COŞKUSU Etkinliklerin ikinci gününde de Hüdavendigar Kent Parkı’nda yoğun katılım dikkat çekti. Eğlence ve oyun alanları, spor turnuvaları, atölye çalışmaları, sinema ve karaoke etkinlikleriyle gençler gün boyu keyifli anlar yaşadı. Katılımcılar hem yeteneklerini sergiledi hem de 19 Mayıs’ın ruhunu birlikte yaşadı. Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba da etkinlik alanını ziyaret ederek vatandaşlarla bir araya geldi. Gençlerle çeşitli oyunlar oynayan Biba, gençlerin taleplerini ve sorularını da dinledi. “19 MAYIS GENÇLİĞE DUYULAN GÜVENİN İFADESİDİR” Oğuzhan Koç konseri öncesinde sahneye çıkan Başkan Vekili Şahin Biba, 19 Mayıs’ın anlamına dikkat çekerek gençlerle bir arada olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Biba, 19 Mayıs’ın bağımsızlık mücadelesinin simgesi olduğunu belirterek, gençliğe duyulan güvenin güçlü bir ifadesi olduğunu söyledi. “TEKNOLOJİ ÜRETEN BİR NESİL GÖRÜYORUZ” Gençlerin ülkenin geleceğinde önemli bir rol üstlendiğini vurgulayan Biba, Türkiye’nin teknoloji, savunma sanayi ve üretim alanında önemli ilerlemeler kaydettiğini ifade etti. Gençlerin TOGG, kodlama ve bilim projelerine olan ilgisinin bu gelişimin göstergesi olduğunu belirtti. “GENÇLERİ GELECEĞE HAZIRLAMALIYIZ” Gençlerin üretken, araştıran ve değerlerine bağlı bireyler olarak yetişmesinin önemine dikkat çeken Biba, güçlü bir geleceğin ancak bilinçli gençlerle mümkün olacağını söyledi. Konuşmasında şehitleri de anan Biba, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutladı. OĞUZHAN KOÇ KONSERİYLE COŞKU ZİRVEYE ÇIKTI Konuşmanın ardından sahne alan Oğuzhan Koç, sevilen şarkılarını Bursalı gençler için seslendirdi. Binlerce kişinin eşlik ettiği konser, gece boyunca büyük bir coşkuya sahne oldu. Atatürk’ün gençliğini geçirdiği Bursa’da sahne almaktan mutluluk duyduğunu ifade eden Oğuzhan Koç, Bursa Büyükşehir Belediyesi’ne davet için teşekkür etti. Konser, 19 Mayıs coşkusunu zirveye taşıdı.

AZİZ YILDIRIM FENERBAHÇE BAŞKANLIĞINA ADAYLIĞINI AÇIKLADI Haber

AZİZ YILDIRIM FENERBAHÇE BAŞKANLIĞINA ADAYLIĞINI AÇIKLADI

Fenerbahçe Kulübünün eski başkanı Aziz Yıldırım, sarı-lacivertli kulübün seçimli olağanüstü genel kurulunda başkanlığa aday olduğunu açıkladı. Yıldırım, diğer başkan adaylarına da “birlik” çağrısında bulundu. Aziz Yıldırım, yaptığı yazılı açıklamada, Fenerbahçe’nin geleceğine ilişkin endişeleri nedeniyle adaylık kararı aldığını belirtti. "Fenerbahçe camiasının bir ve beraber olduğunu göstereceğimiz destansı 120. yıl için Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanlığı’na adayım" ifadelerini kullanan Yıldırım, adaylığı gündemde olan isimlere de birlikte hareket etme çağrısı yaptı. “GELİN BİR OLALIM” Yıldırım açıklamasında, "Sayın Barış Göktürk ve Sayın Hakan Safi başta olmak üzere, adaylığı söz konusu olan tüm adaylara benimle beraber olmayı teklif ediyorum" dedi. Fenerbahçe’nin mevcut süreçten ancak birlik ve beraberlikle çıkabileceğini savunan Yıldırım, "Fenerbahçe’de tecrübe ve gençlik birlikte hareket ederse, kimse Fenerbahçe’nin önünde duramaz. Gelin bir olalım, beraber olalım ve Fenerbahçemizi hep birlikte güzel yarınlara taşıyalım" değerlendirmesinde bulundu. “KRİTİK BİR EŞİKTEN GEÇİYORUZ” Yaşamının önemli bölümünü Fenerbahçe’ye adadığını ifade eden Aziz Yıldırım, görev yaptığı dönemde kulüpte önemli reformlara imza attıklarını belirtti. Yıldırım, "Yaptığımız tesisler ve kurduğumuz şirketlerle, 3 Temmuz öncesi dönemde sürdürülebilir sportif başarıyı güçlü mali yapıyla desteklemeyi başardık" ifadelerini kullandı. 2024 yılında da başkanlığa aday olduğunu hatırlatan Yıldırım, 2025 yılında ise "Gençler görevi devir almalı" anlayışıyla yeni isimlerin önünü açmaya çalıştığını kaydetti. Fenerbahçe’nin hem sportif hem ekonomik açıdan kritik bir süreçten geçtiğini vurgulayan Yıldırım, "Fenerbahçe’nin gündeminde seçim ve Fenerbahçelilerin gönlünde şampiyonluk özlemi olan bugünlerde ekonomik ve sportif anlamda kritik bir eşikten geçmekteyiz" dedi.

GİRİŞİMCİLİK ZİRVESİ GENÇLERE YOL GÖSTERİYOR Haber

GİRİŞİMCİLİK ZİRVESİ GENÇLERE YOL GÖSTERİYOR

Osmangazi Girişimcilik Zirvesi, yoğun katılım eşliğinde Osmangazi Gösteri Merkezi’nde gerçekleştirildi. Gün boyu süren etkinlik, iş dünyasının deneyimli isimleri ile girişimci adaylarını aynı çatı altında buluşturdu. Girişimcilik kültürünün yaygınlaştırılması, gençlerin yenilikçi fikirlerle desteklenmesi ve yerel ekonominin güçlendirilmesi amacıyla hayata geçirilen zirveye; Osmangazi Belediye Başkan Yardımcıları Mutlu Esendemir, Mücahit Yıldızhan ve Sefa Yılmaz’ın yanı sıra belediye meclis üyeleri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve çok sayıda genç girişimci adayı katıldı. "Sorunları aşmak için girişimcilere ihtiyacımız var" Osmangazi Girişimcilik Zirvesi’nin açılış konuşmasını gerçekleştiren Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Mutlu Esendemir, zirvenin önemine ve içinde bulunulan küresel şartlara dikkat çekti. Esendemir, zirvenin Osmangazi Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü’nün uzun süredir yürüttüğü titiz çalışmalar sonucunda hayata geçirildiğini belirterek, sözlerine şu şekilde devam etti: "Bu zirveyi, çok kritik günlerde düzenliyoruz. Son 72 saatte dünya ekonomisindeki çalkantılar ve yanı başımızda Ortadoğu’daki savaşın dünya ekonomisine olan etkisi, bu zirvenin önemini bir kez daha artırdı. Çünkü, bu ekonomideki düzensizlik ve tehdit, şüphesiz bize yüksek enflasyon, işsizlik gibi çığ gibi büyüyen sorunlarla gelecek. Bu sorunlarla baş başa kalacağız. Bu sorunları aşmak için girişimcilere ve yeni projelere çok fazla ihtiyacımız var. Bu sorunların altından kalkabilecek en önemli projeler de, gençlerin sürdürülebilir, yarınlarına ışık tutacak projeleri olacaktır. Geçtiğimiz sene su kesintileri oldu, su kesintilerinin nedeni tabii küresel ısınma ve giderek azalan su kaynaklarımız. Hanelerde kullanılan toplam suyun sadece yüzde 3’ü, yüzde 97’si ise işletmeler tarafından kullanılıyor. Bizim bu susuzluğu, su sıkıntılarını gidermemiz için yeni projelere ihtiyacımız var. Bu nedenle, bugün ortaya konulacak ve devam edecek projeler, geleceğimize ışık tutacak." Osmangazi Girişimci Zirvesi’nde aynı zamanda ‘B2B Eşleşmeleri’ gerçekleştirildi. Osmangazi Gösteri Merkezi’ndeki fuaye alanında yapılan B2B Eşleşmeleri’nde genç girişimci adayları, sektöründe uzman yatırımcılar ve iş insanlarıyla bir araya gelerek fikirlerini paylaştı. Gün boyu süren zirvede protokol üyeleri, konuşmacılara plaket takdiminde bulundu.

ASIRLIK DEDE 102'NCİ YAŞINI PASTA KESEREK KARŞILADI Haber

ASIRLIK DEDE 102'NCİ YAŞINI PASTA KESEREK KARŞILADI

Ordu’da yaşayan 4 çocuk babası 102 yaşındaki Aydoğan, yeni yaşını çocukları, torunları ve mahalle sakinlerinin sürpriz doğum günü kutlamasıyla karşıladı. Perşembe ilçesine bağlı Boğazcık Mahallesi’nde düzenlenen kutlamada Aydoğan, kendisi için hazırlanan pasta'nın mumlarını üfledi. Ailesi ve yakınlarının ilgisiyle duygulanan Aydoğan, mutluluğunu dile getirdi. “SIHHATİM GENÇLİK GİBİ DEVAM EDİYOR” Sağlık durumunun iyi olduğunu belirten Aydoğan, "Hamdolsun Cenâb-ı Allah bu günleri gösterdi. Allah herkesin gönlüne göre versin. Ben sağlığımdan çok memnunum, şükürler olsun hiçbir şikayetim yok, sıhhatim gençlik gibi devam ediyor" ifadelerini kullandı. Küçük yaşlardan itibaren hayatını çalışarak geçirdiğini belirten Aydoğan, dört çocuk sahibi olduğunu söyledi. ZOR ŞARTLARDA OKUYUP ÇALIŞTI Henüz 16 yaşındayken ilk çocuğu dünyaya gelen Aydoğan’ın, eğitimine devam edebilmek için çocuğunu evde bırakıp yaklaşık 10 kilometre yürüyerek okula gittiği öğrenildi. Aynı dönemde çalışarak ailesini geçindirdiği belirtildi. Yaklaşık 30 yıl önce eşini kaybeden Aydoğan’ın 11 torunu ve 12 torununun çocuğu bulunuyor. “BEN DOĞDUĞUMDA BABAM OKULA GİDİYORMUŞ” Aydoğan’ın en büyük çocuğu Altınsoy (86), babasının uzun ve sağlıklı yaşamından duyduğu memnuniyeti dile getirerek, "Babamın 102 yaşını kutluyoruz. Sağlığı yaşına göre çok iyi. Ben doğduğumda babam 16 yaşındaymış ve okula gidiyormuş" dedi. AİLEDE UZUN YAŞAM GELENEĞİ Aydoğan’ın oğlu Aydoğan (79) ise ailede uzun yaşamın yaygın olduğunu belirterek, "Babam 102 yaşında. Babamın dedesi ise 105 yaşına kadar yaşamış" ifadelerini kullandı. “SAĞLIĞI GAYET İYİ” Ailenin diğer fertleri de Aydoğan’ın sağlık durumunun genel olarak iyi olduğunu, ancak son dönemde yeme-içme alışkanlıklarında azalma ve hafif unutkanlık görüldüğünü ifade etti. Torunu Aydoğan (12) ise dedesinin yakın zamana kadar kendi işlerini kendisinin yaptığını belirterek, "2 yıl öncesine kadar arılarıyla ilgilenir, balını kendi yapardı. Şimdi de sağlığı iyi, sanki 90 yaşında gibi" diye konuştu.

İZMİR'DE AHMET MİNGUZZİ'NİN ADI ÖLÜMSÜZLEŞTİRİLDİ Haber

İZMİR'DE AHMET MİNGUZZİ'NİN ADI ÖLÜMSÜZLEŞTİRİLDİ

İzmir Büyükşehir Belediyesi, Karşıyaka ilçesindeki Bostanlı sahil bandında yer alan kaykay pistine, geçen yıl hayatını kaybeden 15 yaşındaki Mattia Ahmet Minguzzi’nin adını verdi. İstanbul Kadıköy’de 2025 yılında uğradığı bıçaklı saldırı sonucu ağır yaralanan ve 9 Şubat 2025’te yaşamını yitiren Mattia Ahmet Minguzzi’nin ismi, gençliğe yönelik spor alanlarında yaşatılacak. Özellikle gençlik ve spor camiasında yankı uyandıran olayın ardından, İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, kaykay pistine Minguzzi'nin adının verileceğini duyurmuştu. "UNUTMAYACAK, UNUTTURMAYACAĞIZ" İzmir Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığı, Bostanlı Kaykay Pisti'ne Minguzzi’nin fotoğrafının da yer aldığı yeni tabelayı yerleştirdi. Parkta ayrıca çevre düzenlemeleri yapılarak bitkisel peyzaj yenilendi, işlevsiz beton bloklar kaldırıldı, zemin boyamaları ve kent donatıları elden geçirildi. BAŞKAN TUGAY, SOSYAL MEDYA HESABINDAN YAPTIĞI PAYLAŞIMDA ŞU İFADELERİ KULLANDI: "Sen her zaman 14 yaşında, güler yüzünle hatırlanacaksın Ahmet. Adın İzmir’de çok sevdiğin kaykay sporuyla anılacak, senin gibi kaykayı çok seven arkadaşların hatıranı yaşatacak. Bostanlı'daki kaykay parkımızın adı artık Mattia Ahmet Minguzzi Parkı. Unutmayacak, unutturmayacağız" dedi. PARKTA YENİLEME ÇALIŞMALARI YAPILDI Park ve Bahçeler ekipleri, düzenleme kapsamında alana 300 adet lavantin ve 200 adet bodur zakkum dikti. Ayrıca çevredeki okaliptus ağaçları budandı, bakım işlemleri yapıldı.

OSMANGAZİ'DE MUAY THAİ RÜZGARI ESTİ Haber

OSMANGAZİ'DE MUAY THAİ RÜZGARI ESTİ

Gelecek nesillere spor bilinci ve sağlıklı yaşam alışkanlığı kazandırmak amacıyla çalışmalarını sürdüren Osmangazi Belediyesi’nin Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü tarafından organize edilen Muay Thai İl Müsabakaları, Bursa’da yoğun ilgi gördü. Dikkaldırım Spor Salonu’nda iki gün boyunca devam eden organizasyona, 17 kulüpten yaşları 10 ile 30 arasında değişen toplam 180 sporcu katıldı. Minik yıldızlar, gençler ve özel maç kategorilerinde gerçekleştirilen müsabakalarda sporcular, dereceye girebilmek için tüm yeteneklerini ortaya koydu. Büyük çekişmeye sahne olan karşılaşmalar sonunda başarılı olan sporcular ve kulüpler, bir üst kategoride yarışmaya hak kazandı. Müsabakaların oldukça başarılı geçtiğini belirten Muay Thai Bursa İl Temsilcisi Cindi Çelik, organizasyonun hem sporcular hem de izleyiciler açısından çok güzel bir atmosferde gerçekleştiğini ifade etti. Çelik, konuşmasında şu ifadelere yer verdi: “Bu organizasyonun gerçekleşmesi için bize salon, tesis, konaklama ve birçok konuda destek sağlayan Belediye Başkanımız Sayın Erkan Aydın’a çok teşekkür ediyorum. Amacımız gençlerimizi kötü alışkanlıklardan uzak tutarak spora yönlendirmek. Bu doğrultuda düzenlediğimiz organizasyonda Osmangazi Belediyesi’ni yanımızda hissetmek çok kıymetli.” Müsabakalara katılan sporcular ise karşılaşmaların son derece centilmence ve rekabetçi geçtiğini dile getirerek, organizasyonun kusursuz şekilde düzenlenmesinden dolayı Osmangazi Belediyesi’ne teşekkür etti.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.