#Genel Kurul

- Genel Kurul haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Genel Kurul haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

20 BİN TL AİDAT, 100 BİN TL EK ÖDEME: LÜKS REZİDANSTA KRİZ Haber

20 BİN TL AİDAT, 100 BİN TL EK ÖDEME: LÜKS REZİDANSTA KRİZ

Antalya'nın Konyaaltı ilçesindeki bir rezidansta aidatların 20 bin liraya yükseltilmesi ve kat maliklerinden 100 bin lira ek ödeme talep edilmesi, yargıya taşındı. Kat maliklerinden Hediye Hin, aidat artışlarının yanı sıra yönetim süreçlerinde usulsüzlükler bulunduğunu öne sürerek site yönetimine dava açtı. Antalya 2. Sulh Hukuk Mahkemesi'nde görülen davada, kat malikleri ve taraf avukatları hazır bulundu. Tarafların beyanlarının alınmasının ardından mahkeme, siteye ait karar defteri, toplantı çağrı belgeleri ve hazirun cetvelinin dosyaya sunulması için davalı tarafa iki haftalık süre verdi. Mahkeme ayrıca söz konusu belgelerin dosyaya eklenmesinin ardından dosyanın Kat Mülkiyeti Kanunu alanında uzman bilirkişiye gönderilerek rapor hazırlanmasına karar verdi. Duruşma ileri bir tarihe ertelendi. “BÜTÇE VE BİLANÇO OLMADAN AİDAT BELİRLENDİ” Duruşmanın ardından açıklama yapan kat maliklerinden Hediye Hin, 5 Ocak 2026 tarihinde gerçekleştirilen genel kurul toplantısında aidat kararlarının bütçe ve bilanço hazırlanmadan alındığını iddia etti. Hin, toplantıda ocak ayı için kişi başı 120 bin lira ödeme talep edildiğini, sonraki aylarda ise aidatın 20 bin lira olarak belirlendiğini öne sürerek, karar defterinin toplantı sırasında hazır bulunmadığını savundu. HİZMETLERİN KESİLDİĞİNİ İLERİ SÜRDÜ Aidat ve ek ödeme tahsilatı sürecinde bazı ortak kullanım hizmetlerinin durdurulduğunu iddia eden Hin, asansör, elektrik, su ve klima sistemlerinin kapatıldığını belirtti. Rezidansta mağduriyet oluştuğunu savunan Hin, yaşananların video kayıtlarıyla belgelendiğini ifade etti. “6 MİLYON LİRALIK BORÇTA İNDİRİM YAPILDI” İDDİASI Site yönetiminin aidat borçlarını ödemeyen bazı kat maliklerine yönelik indirim kararı aldığını da öne süren Hin, yaklaşık 6 milyon liralık aidat borcunda indirime gidildiğini iddia etti. Bu karara yasal şerh koyduğunu ve konuyu mahkemeye taşıdığını belirten Hin, "Benim ödediğim paranın, aidatını ödemeyenlere hediye edilmesini asla kabul etmiyorum" dedi. FON VE VEKÂLET İDDİALARI Toplanan aidatların ve ek ödemelerin faiz getirisi sağlayan fonlarda değerlendirildiğini öne süren Hin, bu durumun da yargı sürecinde incelenmesini talep edeceklerini söyledi. Hin ayrıca genel kurul sürecinde kullanılan vekâletlerin usulüne uygun olup olmadığının da mahkeme tarafından araştırılmasını istediklerini kaydetti. Dava kapsamında hazırlanacak bilirkişi raporunun ardından mahkemenin dosyaya ilişkin değerlendirmesini sürdürmesi bekleniyor.

FENERBAHÇE KONGRESİNDE OY VERME İŞLEMİ DEVAM EDİYOR Haber

FENERBAHÇE KONGRESİNDE OY VERME İŞLEMİ DEVAM EDİYOR

Fenerbahçe Spor Kulübü’nün Olağanüstü Seçimli Genel Kurul toplantısında 2.gün heyecanı başladı. Aziz Yıldırım ve Hakan Safi’nin başkanlık için yarıştığı seçimde saat 10:00 itibariyle kapılar açıldı ve kongre üyeleri oy vermek için alan giriş yapıyor. Fenerbahçe Olağanüstü Seçimli Genel Kurulu'nda oy verme işlemi başladı. Oy verme işlemleri Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu'nda yapılıyor. Stadyumun bitişiğinde bulunan Kenan Evren Lisesi arsasında saat 10.00 ile 17.00 arasında 45 sandıkta gerçekleştirilecek oy verme işleminde 44 bin 741 üyenin oy kullanma hakkı bulunuyor. Beyaz pusula: Hakan Safi Sarı pusula: Aziz Yıldırım İki gün süren Fenerbahçe Olağanüstü Seçimli Genel Kurul Toplantısının ilk gününde dün yönetim kurulu faaliyet raporu, denetim kurulu raporu okunarak kongre üyeleri tarafından oylanarak kabul edildi. Mevcut yönetim de üyeler tarafından ibra edildi. Kongrenin ikinci gününde ise oy verme işlemine geçildi. Ali Koç oyunu kullandı Fenerbahçe eski başkanı Ali Koç da oyunu kullandı. Koç, oy kullandıktan sonra basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Seçimin hayırlı olması dileğiyle sözlerine başlayan Ali Koç, "Fenerbahçe’de derin bir demokrasi kültürü anlayışı var. Onlardan birini daha yaşıyoruz. Kim kazanırsa kazansın inşallah Fenerbahçe kazanır. Artık 2 adayın da bahsettiği birlik ve beraberliğin sözde kalmamasını, Fenerbahçe'nin yeni lideri kim olacaksa onun etrafında camianın birleşmesini temenni ediyorum. Bizler kendi içimizde kavga ederken atı alan Üsküdar'ı geçmiş vaziyette. Fenerbahçe yıllardır ciddi bir haksızlığa maruz kalmış bir camia. Bu birlik ve beraberliğin oluşmasının tam zamanı. Hakan Safi'ye ve Aziz Yıldırım'a başarılar diliyorum" şeklinde konuştu. Sadettin Saran, oyunu kullandı Aziz Yıldırım ve Hakan Safi’nin aday olduğu seçimlerde Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran da oyunu kullandı. Basın mensuplarına herhangi bir açıklama yapmayan Saran, oyunu kullandıktan sonra alandan ayrıldı.

SADETTİN SARAN BU SÖZLERLE VEDA ETTİ Haber

SADETTİN SARAN BU SÖZLERLE VEDA ETTİ

Fenerbahçe Spor Kulübü Olağanüstü Seçimli Genel Kurulu'nda konuşan Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran, görev süresinin sona erdiğini belirterek, kulüpten vicdanı rahat şekilde ayrıldığını söyledi. Saran, yönetimlerinin kısa sürede kulüp tarihinin en fazla kupa kazanan yönetimi olduğunu ifade etti. Fenerbahçe Olağanüstü Seçimli Genel Kurulu, Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi'nde gerçekleştirildi. Genel kurulun ilk gününde faaliyet ve denetim raporlarının okunmasının ardından kürsüye çıkan Saran, görev dönemine ilişkin değerlendirmelerde bulundu. "FENERBAHÇE'NİN BİZE İHTİYACI OLDUĞUNA İNANDIK" Göreve zor şartlarda geldiklerini belirten Saran, sorumluluktan kaçmak yerine çözüm üretmeyi tercih ettiklerini söyledi. "Biz bu göreve şartlar uygun olduğu için değil, Fenerbahçe'nin bize ihtiyaç duyduğuna inandığımız için geldik. Göreve geldiğimizde neyle karşılaştıysak onu kabul ettik ve bahane yerine çözüm üretmeyi seçtik" diyen Saran, kulübün yeniden umut veren bir yapıya kavuşması için çalıştıklarını ifade etti. "TARİHİN EN ÇOK KUPA KAZANAN YÖNETİMİ OLDUK" Görev sürelerinin kısa olmasına rağmen önemli başarılar elde ettiklerini vurgulayan Saran, "Bu süre içinde Fenerbahçe tarihinin en çok kupa kazanan yönetimi olmayı başardık. Kazandığımız hiçbir kupa küçümsenecek bir başarı değildir" dedi. Futbolda beklenen şampiyonluğa ulaşamasalar da kulübün birçok branşta önemli başarılar elde ettiğini belirten Saran, sezonu en büyük rakiplerine karşı kazanılan kupayla tamamladıklarını söyledi. "62 YILLIK HAYATIMIN EN ZOR DÖNEMİNİ YAŞADIM" Görev sürecinin kendisi açısından oldukça zorlu geçtiğini ifade eden Saran, "62 yıllık hayatımın en zor dönemini burada yaşadım. Ancak camiadan gördüğüm sevgi ve destek beni ayakta tuttu" diye konuştu. Şahsıyla ilgili yürütülen süreçlerin kulübe zarar verme ihtimali doğduğunu hissettiği anda seçim kararı aldıklarını belirten Saran, bu kararın herhangi bir maç veya kupayla ilgili olmadığını kaydetti. "BUGÜN BURADAN ALNIM AK BAŞIM DİK AYRILIYORUM" Konuşmasının sonunda duygusal ifadeler kullanan Saran, "Benim hikâyemde süre bu kadarmış. Ben bugün buradan alnım ak, başım dik şekilde ayrılıyorum. Umuyorum ki attığımız adımlar ve ortaya koyduğumuz anlayış, gelecek yeni başkana ışık olur. Çünkü günün sonunda hepimizin isteği aynı; Fenerbahçe'nin yeniden şampiyon olması" ifadelerini kullandı. Yeni yönetime başarılar dileyen Saran, Fenerbahçe'ye olan sorumluluğunun görev süresiyle sona ermeyeceğini ve kulübe destek vermeyi sürdüreceğini söyledi. KONGRE ÜYELERİNDEN ALKIŞLI DESTEK Konuşmasının ardından genel kurul salonundaki kongre üyeleri, Sadettin Saran'ı uzun süre alkışladı ve tezahüratlarla destek verdi. Saran, konuşmasını "Fenerbahçe bütün fırtınalardan daha büyüktür. Dünden büyüktür, bugünden büyüktür. En büyük Fenerbahçe" sözleriyle tamamladı.

BURSA FAN CLUP'TE YENİ BAŞKAN MURAT HOŞGÖR Haber

BURSA FAN CLUP'TE YENİ BAŞKAN MURAT HOŞGÖR

Bursa'nın ilk şehir sevdalıları derneği olma özelliğini taşıyan Bursa Fan Club'ın 23. Olağan Genel Kurulu, Almira Otel'de yoğun katılımla gerçekleştirildi. Genel kurulda yapılan oylamada Murat Hoşgör, oy birliğiyle Bursa Fan Club'ın yeni başkanı seçildi. Kurulduğu günden bu yana sosyal sorumluluk projeleri, yardımlaşma faaliyetleri ve kente değer katan çalışmalarıyla dikkat çeken Bursa Fan Club'ün genel kurulunda, geçmiş döneme teşekkür edilirken yeni dönem hedefleri de paylaşıldı. Genel kurulda konuşan önceki dönem başkanı Ali Ademoğlu, yeni başkan Murat Hoşgör'e olan güvenini dile getirerek, "İyi ki Murat Hoşgör'ü üye yapmışım, iyi ki başkan olması için arkadaşlarıma tavsiye etmişim. Bursa Fan Club'ün onunla yoluna devam etmesi çok kıymetli. Senin gibi başkanlara ihtiyacımız var" ifadelerini kullandı. Ademoğlu, görev süresi boyunca destek veren tüm üyelere teşekkür etti. Görevi devralan Murat Hoşgör ise konuşmasında Bursa Fan Club'ün köklü geçmişine vurgu yaptı. Oy birliğiyle seçilmenin kendisi için büyük bir onur ve sorumluluk olduğunu belirten Hoşgör, derneğin geçmişte sosyal devlet ve sosyal belediyecilik anlayışına öncülük eden önemli çalışmalara imza attığını söyledi. Dağ köylerine yapılan yardımlar, Balkanlar'daki soydaşlara uzanan destekler, eğitim projeleri ve Ankara'da Bursa adına yürütülen lobi faaliyetlerinin derneğin vizyonunu ortaya koyduğunu ifade eden Hoşgör, bu mirası daha ileriye taşıyacaklarını kaydetti. Yeni dönemde Bursa'nın temel sorunlarını kamuoyunun gündemine taşıyacaklarını belirten Hoşgör, vergi-hizmet dengesi, hava kirliliği, trafik, deprem hazırlığı, kültür-sanat çalışmaları ve milletvekillerinin Bursa karnesi gibi başlıklarda çalışmalar yürüteceklerini açıkladı. Hoşgör, "Geçmişin ruhundan kopmadan, yeni bir ses ve yeni bir nefesle Bursa için çalışacağız" dedi. Genel kurula katılan Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Bursa Fan Club'ün kente sunduğu katkılara dikkat çekerek, derneğin yalnızca spor alanında değil, sosyal ve kültürel çalışmalarıyla da Bursa için önemli bir misyon üstlendiğini ifade etti. Bozbey, Bursaspor'un yeniden hak ettiği yerlere ulaşması temennisinde bulunarak, yeni başkan Murat Hoşgör'e görevinde başarılar diledi. Olağan Genel Kurul'a katılan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın da Bursa Fan Club'ün kente kattığı değerin altını çizdi. Sivil toplum kuruluşlarının kent yaşamındaki rolünün büyük olduğunu belirten Aydın, derneğin bugüne kadar sosyal dayanışma, kültürel çalışmalar ve kent bilincini güçlendiren projeleriyle örnek bir duruş sergilediğini söyledi. Aydın, yeni dönemin Bursa adına hayırlı olmasını temenni ederek, yerel yönetimler ile sivil toplum arasındaki iş birliğinin önemine dikkat çekti.

OSMANGAZİ KENT KONSEYİNDE NÖBET DEĞİŞİMİ Haber

OSMANGAZİ KENT KONSEYİNDE NÖBET DEĞİŞİMİ

Osmangazi Kent Konseyi'nde 24. Seçimli Genel Kurul Toplantısı heyecanı yaşandı. Ördekli Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen toplantıya Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Bursa Kent Konseyi Başkanı Prof. Dr. Ertuğrul Aksoy, belediye başkan yardımcıları, muhtarlar, meslek odalarının ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından başlayan genel kurulun divan başkanlığını Cemile Boncuk yaptı. 175 delegeden 98'inin katılımıyla gerçekleşen genel kurulda, mevcut başkan Fatma Çil Yılmaz, görevini Sevim Sakallı'ya devretti. "Olağanüstü bir çaba sarf etti" Genel kurulda konuşan Belediye Başkanı Erkan Aydın, önceki dönem Kent Konseyi Başkanlığı'nı yapan Fatma Çil Yılmaz'a, bu zamana kadar yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür etti. Aydın, "Bizim 31 Mart seçimlerinde de belediye meclis üyesi adayımızdı, sırası seçilmesi zor bir yerde olmasına rağmen sanki birinci sıradaymış gibi çalıştı. Gerçekten o süreçte olağanüstü bir çaba sarf etti ve benim seçilip seçilmemem önemli değil, önemli olan seçimi kazanmak dedi. Emek gösterdi, gayret gösterdi, ondan dolayı kendisine teşekkür ediyorum" ifadelerini kullanarak önemli çalışmalar gerçekleştirildiğini belirtti. "Elimizden ne katkı geliyorsa yine destek olacağız" Genel kurul seçimlerinin bir bayrak yarışı olduğuna değinen Başkan Erkan Aydın, Osmangazi Kent Konseyi'ne ellerinden gelen desteği sunacaklarına işaret ederek şunları kaydetti: "Buradaki hizmetler genel kuruldan sonra da devam edecek. İnşallah orada da Sevim Sakallı ablamız, bir kadın olarak da kendi yürütme kurulu ekibiyle de mücadeleye, Osmangazi, Bursa'mız için üretmeye devam edecek. Biz de elimizden ne destek geliyorsa, ne katkı geliyorsa yine destek olacağız. Çünkü Kent Konseyleri, yasayla kurulmuş ancak belli destekler olmadığında da yeteri kadar hizmet üretemeyen yerler. Önemi büyük ancak gerekli hassasiyet gösterilmemiş dezavantajlı gruplar, gündeme gelmemiş konular, çözülememiş, ihmal edilmiş olaylar oluyor, onlar bu konuda hem daha hassas hem daha yetkin oluyorlar. Birlikte koordine ile bu konulara da parmak basmış ve çözüm üretmiş olmayı hedefliyoruz. Bir kez daha kendilerine, yürütme kuruluna, emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz. Bundan sonra görevli olacak başkana, yürütme kuruluna her birine başarılar diliyorum. Kongremiz hayırlı uğurlu olsun." "Kentinin misafiri değil sahibi olan insanlara ihtiyacımız var" Bursa Kent Konseyi Başkanı Prof. Dr. Ertuğrul Aksoy da yaptığı konuşmada, "Osmangazi Belediye Başkanımız Erkan Aydın söyledi, konseylerin başarılı çalışmalar üretebilmesi için gerçekten hemşehrilik bilincinin, kent hukukunun korunması için gereken çalışmaları yapabilmesi için belediye başkanlığının desteği gerçekten çok önemli. Uyumlu çalışmak önemli, daha önemlisi de kentinin, ilçesinin misafiri değil sahibi olan insanlara ihtiyacımız var. Onların gönüllü katılmaları, bizleri zenginleştirmeleri, bizleri projeleriyle, katkılarıyla güçlendirmeleri gerekir" değerlendirmelerinde bulundu. "Şehrimizi daha yaşanabilir hale getirmek için elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz" Osmangazi Kent Konseyi Başkanı olarak ilk konuşmasını yapan Sevim Sakallı da, kendisini bu göreve layık gören herkese teşekkür etti. Osmangazi Kent Konseyi olarak şehrin kalkınmasına katkıda bulunmak, sorunlarına çözüm üretmek ve halkın refahını artırmak için çalışacaklarının altını çizen Başkan Sakallı, "Osmangazi Belediye Başkanımız Erkan Aydın, ilçemiz adına ortaya koyduğu sosyal belediyecilik vizyonuna uygun olarak Kent Konseyi'miz ile projeler geliştirdi ve etkinlikler düzenledi. Bu yıl gerçekleştirdiğimiz projeler, düzenlediğimiz etkinlikler ve başlattığımız çalışmalarla şehrimize değer kattık. Daha fazlasını yapmaya kararlıyız. Kent Konseyi olarak vatandaşlarımızın sesini duyurmak, onların ihtiyaçlarına cevap vermek ve şehrimizi daha yaşanabilir bir hale getirmek için elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz" diyerek, hayata geçirmeyi planladıkları projelerle hep birlikte başarılı olacaklarına inandıklarını söyledi. Osmangazi Kent Konseyi'nde başkanlığı devreden Fatma Çil Yılmaz ise, görevinin onurunu ve gururunu her zaman yaşadığını dile getirerek, "Eminim Osmangazi ve Bursa'mız için daha güzel şeyler yapmaya, hep beraber üretmeye devam edeceğiz" sözlerini kaydetti ve yeni başkan Sevim Sakallı ve yürütme kuruluna başarılar diledi. Osmangazi Kent Konseyi'nde 24. Seçimli Genel Kurul Toplantısı'nın ardından Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Mutlu Esendemir, Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Sevim Sakallı ve önceki dönem başkanı Fatma Çil Yılmaz'a çiçek takdiminde bulunurken, Osmangazi Kent Konseyi'nde dönemini tamamlayan yürütme kurulu üyelerine de teşekkür plaketi sundu.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.