#Ilkokul

- Ilkokul haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Ilkokul haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

ÖĞRENCİLER TARTIŞTI: ANNE 10 YAŞINDAKİ ÇOCUĞU DARP ETTİ Haber

ÖĞRENCİLER TARTIŞTI: ANNE 10 YAŞINDAKİ ÇOCUĞU DARP ETTİ

Konya'nın Selçuklu ilçesinde ilkokul öğrencileri arasında yaşanan tartışmanın ardından 10 yaşındaki bir çocuğun, sınıf arkadaşının annesi tarafından darp edildiği iddia edildi. Olayla ilgili çocuğun ailesi şikâyetçi oldu. İddiaya göre olay, 18 Mayıs'ta Selçuklu ilçesindeki Piri Reis İlkokulu'nda meydana geldi. Geçen yıl ailesiyle birlikte Konya'ya taşındığı öğrenilen 4. sınıf öğrencisi M.Ç.A. ile sınıf arkadaşı arasında tartışma yaşandı. İddialara göre, tartışmanın ardından okula gelen diğer öğrencinin annesi, okul çıkışında parkta bulunan M.Ç.A.'ya fiziksel müdahalede bulundu. HASTANEDEN DARP RAPORU ALINDI Eve döndüğünde yaşadıklarını ailesine anlatan çocuğun vücudunda morluklar fark edildiği öne sürüldü. Bunun üzerine aile, çocuğu hastaneye götürerek darp raporu aldı. Daha sonra polis merkezine başvuran baba Adem Aksoy, olayla ilgili şikâyetçi oldu. "ÇOCUĞUMUN PSİKOLOJİSİ BOZULDU" Baba Adem Aksoy, olayın ardından çocuğunun ciddi şekilde etkilendiğini belirterek, uzun süredir okulda benzer sorunlar yaşadıklarını öne sürdü. Aksoy, çocuğunun okul ortamında dışlandığını iddia ederek, olay günü karşı tarafın annesinin çocuğa fiziksel müdahalede bulunduğunu savundu. "Çocuğu hastaneye götürüp darp raporu aldıktan sonra şikâyetçi oldum. Çocuğumun kollarında, sırtında ve ayaklarında morluklar vardı" diyen Aksoy, karşı taraftan herhangi bir özür gelmediğini de ifade etti. "OKULA GÖNDEREMİYORUM" Olayın ardından çocuğunun psikolojik olarak olumsuz etkilendiğini belirten Aksoy, "Çocuğu hiçbir şekilde okula gönderemiyorum. Psikolojisi bozuldu. Çocuklar arasında tartışmalar olabilir ancak hiçbir yetişkinin bir çocuğa fiziksel müdahalede bulunma hakkı yok" dedi. SORUŞTURMA SÜRECİ DEVAM EDİYOR Olayla ilgili adli süreç başlatılırken, iddiaların soruşturma kapsamında değerlendirildiği öğrenildi. Yetkililerden konuya ilişkin resmi açıklama yapılmazken, olayın tüm yönleriyle araştırıldığı belirtildi.

BURSA'DA ÖĞRENCİLERE KARNE HEDİYESİ TELEFERİKTEN Haber

BURSA'DA ÖĞRENCİLERE KARNE HEDİYESİ TELEFERİKTEN

Bursa Teleferik A.Ş. ile Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü arasında imzalanan protokol kapsamında, karne günü Bursa'daki tüm ilkokul ve ortaokul öğrencilerine toplam 450 bin adet ücretsiz Bursa Teleferik bileti dağıtılacak. Protokol, Bursa İl Milli Eğitim Müdürü Gürhan Çokgezer ile Bursa Teleferik A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı İlker Cumbul'un katılımıyla düzenlenen törenle imzalanırken, protokol kapsamında, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sonunda düzenlenecek karne gününde Bursa'daki tüm ilkokul ve ortaokul öğrencilerine toplam 450 bin adet ücretsiz Bursa Teleferik bileti dağıtılacak. Öğrencilerin yaz tatiline güzel bir başlangıç yapmalarını amaçlayan uygulama ile çocuklar ve aileleri Uludağ'ın eşsiz doğasını keşfetme fırsatı bulacak. Ayrıca proje kapsamında Bursa'daki tüm lise öğrencilerine 2 kişilik yüzde 50 indirimli Bursa Teleferik bileti, tüm öğretmenlere ise 2 kişilik yüzde 50 indirimli Bursa Teleferik bileti verilecek. Kampanya yaz dönemi boyunca geçerli olacak ve 14 Eylül 2026 tarihine kadar kullanılabilecek. Bursa Teleferik yetkilileri, eğitime ve gençlere destek vermekten büyük mutluluk duyduklarını belirterek, "Çocuklarımızın ve gençlerimizin Bursa'nın en önemli değerlerinden biri olan Uludağ'ı ve doğal güzelliklerini yakından tanımalarını istiyoruz" ifadelerini kullandı. Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile gerçekleştirilen iş birliği sayesinde yüz binlerce öğrenci ve öğretmenin kampanyadan faydalanması hedeflenirken, Bursa Teleferik'in sosyal sorumluluk anlayışı doğrultusunda eğitime verdiği destek de bir kez daha ortaya konulmuş olacak.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.