#Indirim

- Indirim haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Indirim haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

BURSA'DA SU FİYATLARINA İNDİRİM OY BİRLİĞİYLE KABUL EDİLDİ Haber

BURSA'DA SU FİYATLARINA İNDİRİM OY BİRLİĞİYLE KABUL EDİLDİ

Bursa'da bir süredir gündemde olan su fiyatlarında indirim konusu BUSKİ Genel Kurulu'nda ele alındı. Yapılan yeni düzenlemede 57,65 TL olan metreküp fiyatında değişiklik olmadı. Ancak 12 m³'e kadar olan birinci kademe 15 m³'e, çıkarıldı. 140 liralık katı atık bedeli ve 33,26 liralık bakım bedelinin kaldırılması meclisten geçti. Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Şahin Biba konuyla ilgili şu değerlendirmeyi yaptı: "Bundan sonra Bursa'da suyla ilgili ayrı bir politika izlememiz gerekiyor. Yaptığımız her çalışmanın ana merkezinde su olmalıdır. Evet, bugün barajlarımız yüzde 100 seviyesinde dolmuş vaziyette. Cenabı Allah'a hamdolsun diyoruz. Ancak bu sınırsız bir kaynak değildir ve hiçbir zaman da olmayacaktır. Bizim yaptığımız düzenleme hem vatandaşın cebine yansıyacak, bir derece rahatlatacak hem de BUSKİ'nin, idarenin sürdürülebilirliğini dikkate alan bir düzenlemedir. Bursalıların yüzde 87'si 15 metreküp kadar su kullanıyor. 15 metreküp kadar su kullanan kişilerin sayısı, yani yüzde 87 oranında bir kullanım var. Bu da ne demektir? Neredeyse Bursa'nın tamamına tekabül ediyor. Yaptığımız düzenlemeyle ilgili kişiye gelecek olan indirim faturasına yansıyacak rakam yüzde 28'dir. Yüzde 50'si ise emeklilerimiz veya evinde daha az kişi sayısında olan insanlar. Bakın onların indirim oranı ise yüzde 35'tir. Çok abartı bir şekilde su kullananlar bile, 25 metreküpten bahsediyorum. Onların bile yüzde 13 indirim var arkadaşlar. Her bir liranın bir buçuk milyon abonesinde bir buçuk milyon maliyeti vardır. Benim söylediklerimin varını hesabını siz yapın." Ayrıca katı atık su ve bakım bedelleri de oybirliğiyle kaldırıldı.

BURSA BÜYÜKŞEHİR’DEN SU FATURASINDA İNDİRİM HAMLESİ Haber

BURSA BÜYÜKŞEHİR’DEN SU FATURASINDA İNDİRİM HAMLESİ

Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin yeni yönetimi su fiyatlarında indirim için harekete geçti. 14 Mayıs'ta yapılacak Buski Genel kurulunda su indiriminin gündeme alınması ve Bursalıların yükünün hafifletilmesi için adımlar atılacağı açıklandı. Cumhur İttifakı'nın meclis üyesi üstünlüğüne sahip olduğu Büyükşehir Meclisi'nde alınacak kararla da su fiyatlarında indirim kesinleşmiş olacak. Bursa Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamada, yeni yönetimin su fiyatlarında artış yapmadığını vurgu yapıldı. Açıklamada şöyle denildi: "Su faturalarında indirim için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Mayıs ayı itibarıyla BUSKİ Genel Kurulu ve resmi süreçlerinin tamamlanmasının ardından yeni düzenlemeler kamuoyuyla paylaşılacaktır. Hedefimiz; hemşehrilerimize kaliteli, sürdürülebilir ve erişilebilir hizmetleri en doğru şartlarda sunmaktır. Bilgilerinize sunuyor, destekleriniz ve anlayışınız için siz değerli hemşehrilerimize teşekkür ediyoruz. 4 Temmuz 1994 tarihinde BUSKİ Genel Kurulu tarafından alınan karar doğrultusunda su tarifeleri, her ay enflasyon artış oranına göre güncellenmektedir. Son endeks okumasına yansıyan farkın nedeni de bu rutin güncellemedir. Bunun dışında 2026 yılı Nisan ayı itibarıyla su fiyatlarına yönelik herhangi bir ek fiyat artışı uygulanmamıştır. Öte yandan yoğun yağmur ve kar yağışının ardından Bursa'daki tüm barajların seviyeleri yüzde 100'e yaklaşmış bulunuyor

BEBEĞE ŞİDDET UYGULAYAN ANNENİN CEZASI BELLİ OLDU Haber

BEBEĞE ŞİDDET UYGULAYAN ANNENİN CEZASI BELLİ OLDU

Antalya'da bir yaşındaki bebeğine şiddet uyguladığı anlar, eve yerleştirilen gizli kamera tarafından görüntülenmişti. Görüntüler yayılınca büyük tepki çeken olay sonrası anne tutuklanmıştı. Bebeğe şiddet uygulayan o cani annenin cezası belli oldu. Duurşma, Antalya 34. Asliye Ceza Mahkemesi'nde görüldü. Yabancı uyruklu tutuklu sanık İ.M, çocuğun babası müşteki Osman Vesek ve taraf avukatları duruşmada hazır bulundu. Mhakeme heyetikarşısında son savunmasını yapan sanık İ.M. pişman olduğunu dile getirerek, beraatini talep etti. CANİ ANNEYE 6 YIL HAPİS CEZASI Mahkeme heyeti sanık anneyi alt soya karşı eziyet suçundan 6 yıl hapis cezasına çarptırılmasına kara verdi. Bebeğe şiddet uygulayan cani anne için cezada indirim uygulamadı. ÖLDÜRME KASTI OLDUĞUNU DÜŞÜNEN BABA CEZAYI AZ BULDU Müşteki Osman Vesek, duruşmanın ardından gazetecilere yaptığı açıkalmada kararı değerlendirdi. Yapılan eylemin ve çocuğa karşı işlenen suçların ortada olduğunu söyleyen baba Vesek, "Bazı taleplerimiz yine reddedildi. Bu konularda itirazlarımız olacak. Yaşanan olaylarda çocuğumun öldürülme kastının olduğunu düşünüyorum. Bunun da vicdanen göz önünde bulundurulmasını istiyorum" dedi. Müşteki avukatı Onurcan Eroğlu da mahkemenin, sanığın gerçekleştirdiği şiddet eylemlerinin öldürmeye elverişli olup olmadığına ilişkin rapor istemediğini öne sürerek, şunları söyledi: “Sanığa üst sınırdan ceza uygulamadı. Oysa kendi çocuğuna birden fazla kez ve öldürmeye elverişli olacak şekilde şiddet uygulayan bir kişi hakkında en üst sınırdan ceza verilmeyecekse, kime verileceği konusu kamuoyunun takdirine bırakılmış bir husustur. Bu karara itiraz edeceğiz.” NE OLMUŞTU? Komşularından gelen uyarılar ve kızının vücudundaki morluklar nedeniyle endişe duyan Osman Vesek, evine gizli kamera yerleştirmiş, kameranın kaydettiği görüntüleri izledikten sonra kızının Fas uyruklu annesi İ.M hakkında şikayetçi olmuştu.

BALIKÇI İLE KASABIN İNDİRİM KAPIŞMASI VATANDAŞA YARADI Haber

BALIKÇI İLE KASABIN İNDİRİM KAPIŞMASI VATANDAŞA YARADI

Amasya’da bir balıkçı ile kasap, sosyal medyada başlayan esprili atışmalarını indirim yarışına dönüştürdü. Vatandaşa kazanç sağlayan rekabet, renkli görüntülerle ilgi çekti. "Bıkmadınız mı tavuktan, kuzudan, etten. Mahrum kalır mı insan böyle nimetten?" sözleriyle sosyal medyada videolu paylaşım yapan Balıkçı Turan Aykurt, hamsinin porsiyonunu 200 TL, bir alana bir bedava olan ekmek arası fiyatını ise 150 TL olarak açıkladı. Balıkçının kasaplara sataşmasına kızıp "Ahmet’in sucukları, sevindirir çocukları" ifadeleriyle iddiasını ortaya koyan kasap Ahmet Zengin de kangal sucuğu 500 TL’ye baget tavuğun paketini ise 80 TL’ye düşürdü. BU SENE HAMSİ BOL Beyazıtpaşa Mahallesi’ndeki balık restoranında çekilen görüntüleri sosyal medyada paylaşıp satışların artmasını hedefleyen evli ve 1 çocuk babası balıkçı Turan Aykurt, "Ben balığa indirim başlatınca Ahmet de tavuğa ve sucuğa indirim yaptı. Bu sene hamsi bol. Fiyatlar da uygun. Halkımız yararlanıyor" dedi. AHMET’İN SUCUKLARI SEVİNDİRİR ÇOCUKLARI Arkadaşının sosyal medyada kasaplara yönelik sözlerinden alındığını anlatan Hacı İlyas Mahallesi’ndeki 15 yıllık kasap Ahmet Zengin, "Kangal sucuk 800 TL’den 500 TL’ye baget tavuk ise paketi ise 130 TL’den 80 TL’ye düştü. Kampanyamızın devamı da gelecek. Kazanan halkımız olacak. Kim pes ettiğini açıklayana kadar bu çekişme devam edecek" diye konuştu. İki işletmeden de alışveriş yapan Muammer Gazelci ise "Balıkçı ve tavukçulardan daha fazla indirim bekliyoruz. Halkın daha fazla tüketmesi onlar içinde, halk içinde iyi olur" şeklinde konuştu.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.