#Menteşe

- Menteşe haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Menteşe haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

MUĞLA'DA ORMAN YANGINI FACİAYA DÖNÜŞMEDEN ENGELLENDİ Haber

MUĞLA'DA ORMAN YANGINI FACİAYA DÖNÜŞMEDEN ENGELLENDİ

Muğla'nın Menteşe ilçesinde arı kovanlarının bulunduğu bölgedeki ormanlık alanda çıkan orman yangını, ekiplerin hızlı ve koordineli müdahalesi sayesinde büyümeden kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangın, Menteşe ilçesine bağlı Karşıyaka Mahallesi Düzeyn mevkisinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, arı kovanlarının bulunduğu alanda henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Kuru otlar ve rüzgarın etkisiyle kısa sürede yayılan alevleri fark eden vatandaşlar, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine bölgeye Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri, Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'ne bağlı arazözler, orman işçileri ve polis ekipleri sevk edildi. EKİPLERDEN HIZLI MÜDAHALE Olay yerine kısa sürede ulaşan ekipler, yangının ormanlık alanın daha geniş bir bölümüne ve bölgede bulunan arı kovanlarına sıçramaması için yoğun çalışma yürüttü. Koordineli müdahale sonucunda alevler kısa sürede kontrol altına alınırken, yangın tamamen söndürüldü. Yangının ardından bölgede yeniden alevlenme riskine karşı soğutma çalışmaları gerçekleştirildi. SORUŞTURMA BAŞLATILDI Yetkililer, yangının çıkış nedeninin belirlenmesi ve arı kovanlarında herhangi bir zarar oluşup oluşmadığının tespit edilmesi amacıyla inceleme başlattı. Olayla ilgili soruşturmanın polis ve orman ekiplerince sürdürüldüğü bildirildi.

MUĞLA BÜYÜKŞEHİR'DEN ŞEHİT AİLELERİNE ANLAMLI ETKİNLİK Haber

MUĞLA BÜYÜKŞEHİR'DEN ŞEHİT AİLELERİNE ANLAMLI ETKİNLİK

Muğla Büyükşehir Belediyesi, şehit aileleri ve gazilere yönelik düzenlediği tekne turu etkinliğiyle 9 ilçeden 360 katılımcıyı bir araya getirdi. Etkinlik kapsamında şehit yakınları ve gaziler, Muğla'nın doğal güzellikleri eşliğinde keyifli bir gün geçirdi. FETHİYE VE AKYAKA'NIN GÜZELLİKLERİNİ KEŞFETTİLER Fethiye ve Akyaka'da düzenlenen organizasyona Menteşe, Ula, Kavaklıdere, Seydikemer, Ortaca, Köyceğiz, Dalaman ve Yatağan ilçelerinden gelen şehit aileleri ve gaziler katıldı. Katılımcılar, Fethiye'nin turkuaz koylarını ve Akyaka'nın doğal güzelliklerini yakından görme fırsatı buldu. BİRLİK VE BERABERLİK DUYGUSU PEKİŞTİ Gün boyu süren etkinlikte şehit yakınları ve gaziler hem dinlenme hem de sosyalleşme imkânı buldu. Katılımcılar, düzenlenen organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirerek emeği geçenlere teşekkür etti. "BÜYÜKŞEHİR HER ZAMAN YANIMIZDA" Etkinliğe katılan Süleyman Taşkesen, şehit aileleri adına organizasyon için teşekkür ederken, şehit polis eşi Esin Çetinkaya da belediyenin kendilerine her zaman destek olduğunu ifade etti. Katılımcılardan Emine Sefa ise yapılan etkinliklerden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. BAŞKAN ARAS'TAN MESAJ Ahmet Aras, şehit aileleri ve gazilerin toplumun en değerli emanetleri olduğunu belirterek, onların sosyal yaşamda daha aktif yer almaları ve güzel anılar biriktirmeleri için çeşitli etkinlikler düzenlemeye devam edeceklerini söyledi.

17.MUĞLA YÖRÜK-TÜRKMEN TOYU BAŞLIYOR Haber

17.MUĞLA YÖRÜK-TÜRKMEN TOYU BAŞLIYOR

Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından bu yıl 17’ncisi düzenlenecek Uluslararası Yörük-Türkmen Toyu, 6-7 Haziran tarihlerinde Menteşe ilçesindeki Düzeyn Mevkii’nde gerçekleştirilecek. İki gün sürecek etkinliklerde Yörük-Türkmen kültürü, gelenekleri ve yaşam biçimi çeşitli programlarla tanıtılacak. BU YILIN TEMASI GÖÇER KÜLTÜRDE YEME İÇME GELENEĞİ Toyun bu yılki ana teması, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Yörük Türkmen Tarihi ve Kültürü Uygulama ve Araştırma Merkezi iş birliğiyle belirlenen “Ocaktan Saca, Sütten Aşa: Göçer Kültürde Yeme İçme Geleneği” oldu. Tema kapsamında göçer yaşamın mutfak kültürü, üretim biçimleri ve geleneksel beslenme alışkanlıkları çeşitli etkinliklerle katılımcılara aktarılacak. YÖRÜK GÖÇÜ İLE BAŞLAYACAK Etkinliklerin ilk günü olan 6 Haziran’da program, Devetaşı Mevkii’nden şölen alanına gerçekleştirilecek geleneksel Yörük Göçü ile başlayacak. Göç geleneğinin canlandırılacağı etkinlikte katılımcılar Yörük kültürünün önemli unsurlarını yakından tanıma fırsatı bulacak. Aynı gün düzenlenecek panelde akademisyenler Yörük-Türkmen tarihini ve kültürünü ele alacak. Akşam saatlerinde yakılacak Yörük Ateşi ise toyun en dikkat çekici anlarından biri olacak. SÜMER EZGÜ SAHNE ALACAK Toyun ikinci günü olan 7 Haziran’da ise kültürel etkinlikler ve konserler devam edecek. Türk halk müziğinin sevilen isimlerinden Sümer Ezgü sahne alırken, İsmail Uzunoğlu, Nurcan Altınok, Sabri Özdemir ve Yasin Akkaya da performanslarıyla etkinliğe renk katacak. BAŞKAN ARAS’TAN DAVET Ahmet Aras, Yörük-Türkmen kültürünün Muğla’nın en önemli değerlerinden biri olduğunu belirterek tüm vatandaşları etkinliğe davet etti. Aras, kültürel mirasın yaşatılması ve gelecek nesillere aktarılması amacıyla düzenlenen toyda birlik ve beraberliğin en güzel örneklerinin sergileneceğini ifade etti.

MUĞLA ’DA 19 MAYIS COŞKUSU BÜYÜKŞEHİR ETKİNLİKLERİYLE YAŞANACAK Haber

MUĞLA ’DA 19 MAYIS COŞKUSU BÜYÜKŞEHİR ETKİNLİKLERİYLE YAŞANACAK

Spor, müzik ve gençlik buluşmalarını bir araya getiren Muğla Büyükşehir Belediyesi etkinlikleri kapsamında doğa yürüyüşünden bisiklet turuna, konserlerden kortej yürüyüşüne kadar birçok etkinlik vatandaşlarla buluşacak. 19 Mayıs etkinlikleri kapsamında ilk olarak 16 Mayıs Cumartesi günü Menteşe Kötekli Yoğurtçu Parkı Toplanma Alanı’nda “19 Mayıs Doğa Yürüyüşü” gerçekleştirilecek. Doğayla iç içe düzenlenecek yürüyüşte gençler ve vatandaşlar bayram coşkusunu birlikte yaşayacak. Kutlamalar 18 Mayıs Pazartesi günü ise bisiklet turuyla devam edecek. Cumhuriyet Meydanı’ndan başlayacak “919 Bisiklet ile 19 KM Bisiklet Turu”nda katılımcılar, 19 Mayıs ruhunu pedal çevirerek yaşatacak. 19 Mayıs Akşamı İlçelerde Konserler Düzenlenecek Bayram coşkusu konser etkinlikleriyle Muğla’nın farklı ilçelerine yayılacak. Muğla Büyükşehir Belediyesi Kent Orkestrası, 19 Mayıs günü Kavaklıdere ve Seydikemer ilçelerinde sahne alacak. Menteşe Cumhuriyet Meydanı’nda ise sevilen müzik grubu Mary Jane, gençlerle buluşacak. Konser programlarıyla vatandaşlar 19 Mayıs akşamında müzik dolu bir bayram yaşayacak. Başkan Aras: “ ‘Fikri Hür, Vicdanı Hür, İrfanı Hür’ Bir Gençliğin Yetişmesi İçin Var Gücümüzle Çalışıyoruz 19 Mayıs Atatürk’ün Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında mesaj yayımlayan Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, mesajında şu ifadelere yer verdi, “19 Mayıs 1919, bir milletin kaderinin değiştiği gündür. Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’a çıkışı; işgal altındaki bir ülkenin yeniden ayağa kalkma iradesini, bağımsızlık kararlılığını ve millet egemenliğine dayanan bir Cumhuriyet idealini büyüten tarihsel bir adımdır. O günlerde kutsal vatan topraklarımız düşman askerinin postalları altında ezilirken, içeride kurtuluşu başka bir ülkenin himayesine girmekte görenler vardı. Büyük savaşlardan çıkan Anadolu yorgun, yoksul ve umutsuzdu. Ancak Gazi Mustafa Kemal Atatürk, bütün bu karanlığa rağmen "milletin azim ve kararlılığı"na güvenerek yola çıktı. “Umutsuz durumlar yoktur, umutsuz insanlar vardır. Ben hiçbir zaman umudumu yitirmedim.” diyerek bir milletin yeniden ayağa kalkışına öncülük etti ve bütün Anadolu'yu saracak istiklal ateşini yaktı. Bu nedenle 19 Mayıs; karamsarlığa karşı umudun, teslimiyete karşı direnişin, karanlığa karşı aydınlığın ve esarete karşı özgürlüğün tarihidir. 19 Mayıs’ta ufka açılan Bandırma Vapuru yalnızca Samsun’a gitmiyordu; laik, demokratik ve çağdaş bir Türkiye’nin geleceğine doğru ilerliyordu. Aradan geçen 107 yılda, o yürüyüşün sorumluluğunu taşımaya devam ediyoruz. Cumhuriyetimize, demokrasiye, özgürlüğe ve bağımsızlığımıza sahip çıkmak hepimizin ortak görevidir. Ulu Önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün, “doğum günüm” dediği bu tarihi günü Cumhuriyetin ışığını taşıyacak gençlere armağan etti. Bugün bizlere düşen sorumluluk da Atamızın Cumhuriyeti emanet ettiği gençlerin umutlarını büyütecek; özgürce düşünebildiği, bilimle, sanatla, sporla ve kültürle kendini geliştirebildiği bir ülke ve kent yaşamını kurabilmektir. Biz de bu sorumlulukla gençleri yalnızca yarının değil, bugünün de öznesi olarak görüyor; "Fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür" bir gençliğin yetişmesi için var gücümüzle çalışıyoruz. Bu duygu ve düşüncelerle; başta Cumhuriyetimizin kurucusu Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere bağımsızlık mücadelemizin tüm kahramanlarını saygı, minnet ve rahmetle anıyor; gençlerimizin ve hemşehrilerimizin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutluyorum.'' Advertorial

MUĞLA BÜYÜKŞEHİR’DEN ŞAMPİYON TAKIMA DEV ORGANİZASYON Haber

MUĞLA BÜYÜKŞEHİR’DEN ŞAMPİYON TAKIMA DEV ORGANİZASYON

Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin takıma ve taraftarlara verdiği destek de takdir topladı.Muğlaspor’un Bursa Atatürk Spor Kompleksi Matlı Stadyumu’nda oynadığı final müsabakasını kazanarak büyük bir başarıya imza attı. Nesine 2. Lig Play-Off Beyaz Grup Finali’nde Seza Çimento Elazığspor ile karşı karşıya gelen Muğlaspor, nefes kesen mücadelede rakibini penaltı atışları sonucunda 8-7 mağlup ederek 1. Lig’e yükselme başarısı gösterdi. Takımının yanında olan Muğla Büyükşehir Belediyesi, final heyecanını hem Bursa’da, hem de Muğla’da yaşatmak için kapsamlı organizasyonlar gerçekleştirdi. Yaklaşık 100 otobüsle Muğlalı taraftarlar Bursa’ya taşınırken, Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras karşılaşmayı Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık ile birlikte tribünden takip etti. Final müsabakası öncesinde Muğla’nın dört bir yanından taraftarların Bursa’ya ulaşabilmesi için ulaşım organizasyonu yapan Büyükşehir Belediyesi, binlerce futbolseverin takımının yanında olmasını sağladı. Bursa Atatürk Spor Kompleksi’nde tribünleri dolduran Muğlaspor taraftarları, maç boyunca takımlarına büyük destek verdi. Başkan Aras final heyecanını tribünden yaşadı Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras da Bursa’da taraftarlarla birlikte final heyecanını yaşadı. Karşılaşma sonrası futbolcuları ve teknik heyeti tebrik eden Başkan Aras, Muğlaspor’un elde ettiği başarının tüm Muğla’nın gururu olduğunu ifade etti. Menteşe Kent Meydanı’nda dev ekran kuruldu Final karşılaşmasını Bursa’ya giderek izleme fırsatı bulamayan vatandaşlar için de Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından Menteşe Kent Meydanı’na dev ekran kuruldu. Kent meydanında bir araya gelen yüzlerce vatandaş, final coşkusunu hep birlikte yaşadı. Maç boyunca büyük heyecanın yaşandığı meydanda vatandaşlar, karşılaşmanın ardından gelen galibiyeti tezahüratlarla kutladı. Şampiyonlar Akçaova’da karşılanacak Şampiyon takım bugün Muğla’ya dönüyor. Takım için saat 19.00’da Akçaova’da büyük bir karşılama programı düzenlenecek. Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras’ın da katılacağı programın ardından takım, konvoy eşliğinde Menteşe’de ki Cumhuriyet Meydanı’nda bulunan Atatürk Heykeli’ne getirilecek. Burada taraftarlarla birlikte şampiyonluk coşkusu yaşanacak.

CHP'Lİ BAŞKANIN EVİNE MOLOTOFLU SALDIRIDA AYRINTILAR! Haber

CHP'Lİ BAŞKANIN EVİNE MOLOTOFLU SALDIRIDA AYRINTILAR!

Muğla’nın Menteşe ilçesinde Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras’ın dedesi Halit Kazan ve anneannesi Mevlüde Kazan’ın evine molotofkokteyli atılmasıyla ilgili hazırlanan iddianamede, saldırının planlı olduğu ve asıl hedefin Yunanistan’da cezaevinde bulunan Yunus Emre Fer olduğu belirtildi. Menteşe ilçesine bağlı Muslihittin Mahallesi’nde geçen yıl 1 Eylül’de saat 22.00 sıralarında meydana gelen olayda, şapkalı 2 kişi birinci kattaki evin balkonuna molotofkokteyli attı. Saldırı sonucu balkonda yangın çıkarken, çevredekilerin müdahalesiyle alevler büyümeden söndürüldü. İhbar üzerine adrese polis ekipleri sevk edilirken, Muğla Valisi İdris Akbıyık ile Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras ve eşi Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras da olay yerine geldi. GÜVENLİK KAMERALARINA YANSIDI Bölgedeki güvenlik kameralarına yansıyan görüntülerde, siyah giyimli 2 kişinin saldırı öncesi hazırlık yaptığı, ardından molotofkokteylini atarak bölgeden kaçtığı görüldü. Şüphelilerin bazı eşyaları, olay yerinden yaklaşık 300 metre uzaklıktaki Güneş Evi Parkı yanındaki bir evin bahçesinde bulundu. 5 KOLONYA ŞİŞESİ ÇALDIKLARI BELİRLENDİ Muğla Cumhuriyet Başsavcılığınca yürütülen soruşturma kapsamında Yalçın D.K. Kent Meydanı’nda saat 02.00 sıralarında, Mesut Can Ç. ise evinde saat 04.15’te gözaltına alındı. Şüphelilerin, saldırı öncesinde bir zincir marketten 5 kolonya şişesi çaldıkları tespit edildi. Adliyeye sevk edilen 2 şüpheli, "kasten yangın çıkarma suretiyle mala zarar verme" ve "nitelikli hırsızlık" suçlarından tutuklandı. TALİMAT YURT DIŞINDAN Savcılık, şüphelilerin banka hareketleri, telefon görüşmeleri ve yazışmalarından, saldırı talimatının yurt dışında yaşayan Orhan Karafoğlu tarafından verildiğini belirledi. Karafoğlu hakkında kırmızı bülten çıkarıldı. Soruşturma kapsamında İzmir’de yakalanan Emirkan Uslu ile Menteşe’de gözaltına alınan Tugay Konya da tutuklandı. Böylece tutuklu sayısı 4’e yükseldi. YANLIŞ HEDEF, YANLIŞ BALKON Hazırlanan iddianamede, saldırıyı gerçekleştirenlerin keşif sırasında hedef evi karıştırdığı, Yunus Emre Fer’in ailesinin yaşadığı daire yerine, aynı apartmanda oturan Halit ve Mevlüde Kazan çiftinin balkonuna 3 molotofkokteyli attığı ifade edildi. Şüphelilerin saldırı anını cep telefonuyla kayda aldığı, görüntülerin dosyaya delil olarak girdiği belirtildi. Interpol üzerinden yapılan araştırmada, Yunus Emre Fer’in olay tarihinde Türkiye’de olmadığı, Yunanistan’da cezaevinde tutuklu bulunduğu ve Türkiye’de 7 ayrı arama kaydının olduğu tespit edildi. PARA PAZARLIĞI İDDİANAMEDE YER ALDI İddianamede, İngiltere’de yaşayan Orhan Karafoğlu’nun yaklaşık 1 milyon lira alacağı olduğunu öne sürdüğü Fer’e ulaşamayınca korkutma amaçlı eylem için bağlantılarını kullandığı, şüphelilere önce 10 bin lira teklif ettiği, pazarlık sonucu tutarın 20 bin liraya çıktığı kaydedildi. Eylem öncesinde "masraf" adı altında 5 bin lira gönderildiği belirtildi. İSTENEN CEZALAR İddianamede; Orhan Karafoğlu, Emirkan Uslu ve Tugay Konya hakkında "mala zarar verme", "birden fazla kişiyle silahla tehdit" ve "tehlikeli madde bulundurma" suçlarından 3 yıldan 11 yıla kadar, Mesut Can Ç. ve Yalçın D. hakkında ise "kasten yangın çıkarma suretiyle mala zarar verme" ve "nitelikli hırsızlık" suçlarından 4 yıldan 10 yıla kadar hapis cezası talep edildi. İddianame, Muğla 1. Asliye Ceza Mahkemesi tarafından kabul edildi.

MUĞLA GÖNÜLLÜ İTFAİYECİLERLE AFETLERE HAZIRLANIYOR Haber

MUĞLA GÖNÜLLÜ İTFAİYECİLERLE AFETLERE HAZIRLANIYOR

Muğla Büyükşehir Belediyesi, afetlere müdahale kapasitesini artırmak ve toplumsal farkındalığı güçlendirmek amacıyla, talep eden yurttaşlara ilgi ve becerilerine göre eğitimler düzenleyerek gönüllü itfaiyeci olmalarını sağlıyor. Bu kapsamda verilen eğitimlerle gönüllülerin, muhtemel yangın, su baskını ve diğer acil durumlarda profesyonel ekiplere destek verebilecek bilgi ve donanıma sahip olmaları hedefleniyor. Fethiye’de gerçekleştirilen eğitimlerde gönüllülere yangınla mücadele, su baskınlarına müdahale, ipli erişim teknikleri ve ilk yardım konularında hem teorik hem de uygulamalı bilgiler aktarıldı. Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı tarafından bugüne kadar Menteşe, Bodrum ve Fethiye ilçelerinde düzenlenen eğitimlerde toplam 118 gönüllü vatandaşa itfaiyecilik eğitimi verildi. Başkan Aras: "Muğla’yı afetlere karşı dirençli hale getiriyoruz" Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, "Muğla, ormanları, kıyıları ve doğal yapısıyla afet risklerine açık bir kent. Bizim önceliğimiz, bu kenti afetlere karşı daha dirençli hale getirmek. Gönüllü itfaiyecilik eğitimlerimizle, yurttaşlarımızın muhtemel yangınlar, su baskınları ve acil durumlarda bilinçli ve doğru şekilde müdahale edebilmelerini sağlıyoruz. Afetlerle mücadele sadece kurumların değil, toplumun tüm kesimlerinin sorumluluğudur. Gönüllü itfaiyecilerimiz, profesyonel ekiplerimize büyük destek sağlıyor. Eğitimlere katılan tüm vatandaşlarımıza duyarlılıkları için teşekkür ediyorum. Muğla Büyükşehir Belediyesi olarak, gönüllü itfaiyecilik eğitimlerimizi kentimizin tüm ilçelerinde yaygınlaştırmaya devam edeceğiz" dedi.

MUĞLA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ VE YEŞİLAY’DAN ORTAK PROJE Haber

MUĞLA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ VE YEŞİLAY’DAN ORTAK PROJE

Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Yeşilay Muğla Şubesi iş birliğinde sahnelenen ve madde bağımlılığını konu alan “Umut” adlı tiyatro oyunu, Fethiye, Menteşe ve Bodrum’da izleyicilerle buluştu. Gerçek yaşamdan kesitler sunan oyun, gençler başta olmak üzere toplumun tüm kesimlerinde farkındalık yarattı. GENÇLERDEN ETKİNLİĞE YOĞUN İLGİ 10 Aralık’ta Fethiye’de lise öğrencilerine, 11 Aralık’ta Menteşe’de yetişkinlere ve 12 Aralık’ta Bodrum’da lise öğrencilerine sahnelenen oyun, madde bağımlılığının bireysel ve toplumsal etkilerini çarpıcı biçimde gözler önüne serdi. Öğrenciler tiyatroya büyük ilgi gösterirken, etkinlik sonrası duygularını paylaştı. Lise öğrencisi Meryem Sultan Altılar, “Gençlere bağımlılıkla mücadeleyi tiyatro yoluyla anlatmaları çok etkili. Bu oyunun bizler üzerinde büyük bir etkisi olacak” dedi. Mustafa Kemal Uygunoğlu ise “Madde bağımlılığı çok yaygın. Bu tür etkinliklerin yaygınlaşması gerekiyor” şeklinde konuştu. Batuhan Kaya da, “Bizim yaş grubumuzda bağımlılık ciddi bir sorun. Bu oyun çok etkileyici oldu” ifadelerini kullandı. “BU TÜR FARKINDALIK ÇALIŞMALARI ARTIRILMALI” Oyunu izleyen emekli öğretmen Memiş Cengiz Orkun, tiyatronun gençler üzerinde olumlu etkisi olduğunu belirterek, “Bu tür etkinliklerin artırılması gerekiyor. Gençler bağımlılıktan uzak tutulmalı, bilinçlendirilmelidir” dedi. OYUNCULARDAN TEŞEKKÜR MESAJLARI Tiyatro oyuncusu Yusuf Mahmut Çitil, projenin gençlere ulaşma hedefiyle hayata geçirildiğini belirterek, “Muğla Büyükşehir Belediyesi’ne destekleri için teşekkür ediyoruz. Amacımız, madde bağımlılığına karşı bilinç uyandırmak” dedi. İstanbul Devlet Tiyatrosu sanatçısı Devran Şanlı ise “Oyun gerçek hayat hikâyelerine dayanıyor. Muğla Büyükşehir Belediyesi sayesinde daha geniş kitlelere ulaşma fırsatımız oldu” şeklinde konuştu. YEŞİLAY TEMSİLCİLERİNDEN DESTEK MESAJLARI Yeşilay Bodrum Temsilcisi Kaan Toker, oyunun sahnelenmesi için Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras’tan destek istediklerini belirterek, “Ahmet Başkan bizi kırmadı. Oyunun gençlerde farkındalık oluşturacağına inanıyorum” dedi. Yeşilay Fethiye Temsilcisi Bilal Selçuk da “Bir gencin elinden tutmak, geleceği kurtarmaktır. Destek veren tüm kurumlara teşekkür ediyorum” dedi. “HEDEFİMİZ BAĞIMSIZ BİR GENÇLİK” Yeşilay Muğla Şube Başkanı Abdullah Şenol Şengür, “Bağımlılığı anlatmanın etkili yollarını ararken tiyatroyu tercih ettik. Umut adlı bu oyun yaşanmış bir hikâyeye dayanıyor. Amacımız, gençleri bilinçlendirerek bağımsız bireyler yetiştirmek” dedi. BAŞKAN AHMET ARAS: “KÜLTÜR VE SANATLA TOPLUMA ULAŞIYORUZ” Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, “Bağımlılıkla mücadeleyi yalnızca cezai tedbirlerle değil, önleyici ve bilinçlendirici yöntemlerle yürütüyoruz. Kültür ve sanatın birleştirici gücünü kullanarak bu farkındalık oyununu desteklemekten gurur duyuyoruz. Gençlere ve ailelere ulaşmak için bu tür projelere desteğimiz sürecek” dedi.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.