PARAGUAY YENİLGİSİ SONRASI ARDA GÜLER'DEN ÖZÜR
A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki ikinci maçında Paraguay'a 1-0 mağlup olarak turnuvaya veda etti. Karşılaşmanın ardından konuşan Arda Güler, alınan sonuç nedeniyle büyük üzüntü yaşadıklarını belirterek Türk halkından özür diledi.
2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'nda Paraguay ile karşı karşıya gelen A Milli Futbol Takımı, rakibine 1-0 mağlup olarak organizasyona erken veda etti. Karşılaşmanın henüz 2. dakikasında Galarza'nın kaydettiği gole engel olamayan ay-yıldızlı ekip, kalan bölümde yakaladığı fırsatları değerlendiremedi.
Turnuvadan elenmenin ardından milli futbolcu Arda Güler, mücadele sonrası yaptığı açıklamada büyük hayal kırıklığı yaşadıklarını ifade etti.
“BÖYLE OLMAMALIYDI”
Arda Güler, maç sonu değerlendirmesinde şu ifadeleri kullandı:
"Gerçekten söylenecek çok fazla şey yok. Çok üzgünüz, utanç duyuyoruz. Tüm halkımızdan özür dileriz. Bundan sonraki turnuvalarda elimizden geleni yapacağız. Ben de her turnuvada bunu unutturabilmek için elimden geleni yapacağım. Çok büyük takımlarda oynuyoruz, böyle olmamalıydı. Özür dileriz" dedi.
“ARKADAŞLIKLA İLGİLİ SORUN YOK”
Takım içindeki birlik ve beraberlik konusunda herhangi bir problem bulunmadığını vurgulayan genç futbolcu, başarısızlığın sahadaki performanstan kaynaklandığını söyledi.
Arda Güler, "Arkadaşlıkla ilgili bir sorun yok. Sadece sahada istediğimizi yapamadık, gol atamadık. Özür dileriz" ifadelerini kullandı.
Paraguay karşısında alınan mağlubiyetle Dünya Kupası'na grup aşamasında veda eden Türkiye, turnuvadan puan alamadan ayrıldı. Milli takımın performansı futbol kamuoyunda geniş yankı uyandırırken, gözler bundan sonraki uluslararası organizasyonlara çevrildi.