#Yüz Boyama

- Yüz Boyama haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Yüz Boyama haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

LEYLEK ŞENLİĞİ, YOĞUN BİR KATILIMLA BAŞLADI Haber

LEYLEK ŞENLİĞİ, YOĞUN BİR KATILIMLA BAŞLADI

Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin, Karacabey Belediyesi ve Bursa Kültür, Turizm ve Tanıtma Birliği’nin katkılarıyla düzenlediği ‘Bursa Leylek Şenliği’, büyük bir coşkuya sahne oldu. Avrupa Doğal Yaşamı Koruma Vakfı’nın (Euronatur) Avrupa Leylek Köyleri Ağı’nda (ESVN) Türkiye’yi temsil eden Karacabey’e bağlı Eskikaraağaç Köyü’nde gerçekleştirilen Bursa Leylek Şenliği, gün boyu düzenlenen etkinliklerle Bursalılara keyifli bir gün yaşattı. DOĞAYLA İÇ İÇE BİR ŞENLİK Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaşlara ücretsiz ulaşım imkânı da sağladığı şenlikte, ilk olarak TDF Bursa İl Temsilciliği ile doğa yürüyüşü düzenlendi. Yoğun katılımın olduğu yürüyüşle, her yaştan vatandaş hafta sonunu doğayla iç içe geçirdi. Uluabat Gölü’ndeki sandal gezisine katılanlar, eşsiz manzaranın tadını doyasıya çıkardı. Yaren Leylek ve Balıkçı Adem Yılmaz’ın dostluğu ile dünya genelinde artık bilinir hale gelen Eskikaraağaç Avrupa Leylek Köyü’ndeki şenlikte, Bursa Uludağ Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi tarafından hazırlanan ‘Uluslararası Adem Amca ve Yaren Leylek Poster Sergisi’ de ziyaretçilerden büyük ilgi gördü. BUFSAD-Bursa Fotoğraf ve Sinema Amatörleri Derneği’nin ‘Uluabat’ın Köyleri’ temalı fotoğraf sergisinde, Uluabat Gölü çevresinde bulunan köylerin yaşam izleri katılımcılara sunuldu. Fotoğraf çekme atölyesinden Leylek Postanesi’ne dans etkinliklerinden yüz boyama atölyesine kadar birbirinden keyifli etkinliklerin yapıldığı şenlik, çocuklar başta olmak üzere tüm vatandaşlara eğlenceli ve keyifli bir zaman geçirme imkanı sundu. İki gün sürecek olan şenlik, Eskikaraağaç köyündeki ‘Leylek Korteji’ ile başladı. Kortej sırasında göl kenarında Doğa Koruma ve Milli Parklar 2. Bölge Müdürlüğü'nce rehabilitasyonu tamamlanan bir leylek doğaya salındı. Büyükşehir Belediye Bandosu eşliğinde yapılan yürüyüşte, Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba’nın yanı sıra AK Parti Bursa Milletvekili Emine Yavuz Gözgeç, siyasi parti temsilcileri, Büyükşehir Belediyesi ve ilçe belediyelerinin yöneticileri, sivil toplum kuruluşlarının, derneklerin ve kooperatiflerin temsilcileri, muhtarlar ve vatandaşlar katıldı. “ADEM AMCA İLE YAREN LEYLEK’İN DOSTLUĞU, ÜLKE SINIRLARINI AŞTI” Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, Yaren Leylek ile Balıkçı Adem amcanın dostluğunun hayat verdiği etkinliğin bir festivalden çok daha fazlası olduğunu vurguladı. Şenlik vesilesiyle doğaya duyulan saygıyı hep birlikte büyüttüklerini belirten Başkan Vekili Biba, “Eskikaraağaç mahallemiz, göçmen kuşların en önemli duraklarından biridir. Balıkçı Adem amcamız ile Yaren Leylek’in güzel dostluğu, ülke sınırlarını aşarak tüm dünyanın ilgisini çekmiştir. Bu dostluk, doğayla kurulan bağın ne kadar güçlü olabileceğini hepimize kanıtlamıştır” dedi. EMEĞİ GEÇENLERE TEŞEKKÜRLER Eskikaraağaç denildiğinde doğaya sahip çıkan, kuşlarıyla, gölüyle ve insanıyla örnek gösterilen bir yaşam kültürünün akla geldiğini belirten Başkan Vekili Biba, sürecin uluslararası alanda duyulmasını sağlayan Euronatur ve Avrupa Leylek Köyleri Ağı’na teşekkür etti. İş birlikleri sayesinde Eskikaraağaç’ın Avrupa çapında ‘Kuş Dostu Köy’ kimliğini kazandığını hatırlatan Başkan Vekili Biba, “Özellikle merhum Profesör Doktor İsmet Arıcı’yı ve eşi Franziska Arıcı’yı da şükranla anmak istiyorum. Eskikaraağaç’ın, bugün uluslararası ölçekte tanınan bir doğa destinasyonu haline gelmesinde emekleri çok büyüktür” diye konuştu. “EKOLOJİK DENGEYİ KORUMAK İÇİN ÇALIŞMAYA DEVAM EDECEĞİZ” Uluabat Gölü ve çevresinin, biyolojik çeşitliliği çok yüksek bir sulak alan olduğunu vurgulayan Başkan Vekili Biba, bölgenin göçmen kuşların yaşam döngüsü için oldukça kritik bir bölge olduğunu söyledi. Son yıllarda ekolojik dengede yaşanan değişimleri gördüklerini ve yakından takip ettiklerini ifade eden Başkan Vekili Biba, “Kuşlarımızın beslenme alanlarında yaşadığı sorunların farkındayız. Sazlık alanların durumu, çayır ve meraların kalitesi için bilimsel çalışmalar yapılması şarttır. Bizler, bunun bilincindeyiz. Bursa Büyükşehir Belediyesi olarak Karacabey Belediyesi ve bakanlıklarımızla ortak hareket ediyoruz. Ekolojik dengeyi korumak ve bu habitatı iyileştirmek için kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz” dedi. Balıkçı Adem amcayı, Kadın Dernek Başkanı Gülten Kovan’ı ve Muhtar Abdullah Hızlı’yı, Avrupa Leylek Köyleri Ağı içerisinde yer alan Bulgaristan’ın Belozem kasabasına gerçekleştirilecek teknik inceleme gezisiyle ödüllendireceklerini de açıklayan Başkan Vekili Biba, Büyükşehir Belediyesi ve Karacabey Belediyesi’nin himayesinde yapılacak gezide, iyi uygulama örneklerinin yerinde görüleceğini dile getirdi. AK Parti Bursa Milletvekili Emine Yavuz Gözgeç ise, Adem Amca ile Yaren Leyleğin dostluğuna bir kez daha şahitlik ettiklerini belirtti. Her canlının birer emanet olduğu bilinciyle hareket ederek ekolojik dengeyi koruduklarını anlatan Gözgeç, dünyanın ilk hayvan hastanesinin de Bursa’da kurulduğunu hatırlattı. Eskikaraağaç Muhtarı Abdullah Hızlı da festivalin düzenlenmesinde emeği geçen Bursa Büyükşehir Belediyesi’ne ve Karacabey Belediyesi’ne teşekkür etti. Konuşmaların ardından Başkan Vekili Şahin Biba ve protokol üyeleri, Balıkçı Adem Yılmaz ile hatıra fotoğrafı çektirdi. Büyükşehir Belediyesi Kent Orkestrası’nın da sahne aldığı gecede, Başkan Vekili Biba stantları ve çocukların hazırladığı atölyeleri tek tek gezerek vatandaşlarla sohbet etti.

OSMANGAZİ MEYDANINDA 23 NİSAN COŞKUSU 3 GÜN SÜRECEK Haber

OSMANGAZİ MEYDANINDA 23 NİSAN COŞKUSU 3 GÜN SÜRECEK

Osmangazi Belediyesi, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün çocuklara armağan ettiği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında düzenlediği etkinliklerle çocuklara unutulmaz bir bayram yaşatıyor. Geleceğin teminatı olan çocuklara verdiği önemi bir kez daha ortaya koyan Osmangazi Belediyesi, Osmangazi Meydanı’nda kurduğu birbirinden özel etkinlik alanlarıyla bayram coşkusunu zirveye taşıdı. Çocuklar, kendileri için hazırlanan oyun alanlarında gönüllerince eğlenerek 23 Nisan’ı büyük bir neşe içinde kutluyor. Rengarenk süslemelerle donatılan meydan, kurulan etkinlik alanlarıyla adeta bir çocuk şenliğine dönüştü. Aileleriyle birlikte meydana gelen çocuklar, oyun parkurları ve eğlenceli yarışmalarla gün boyu keyifli vakit geçirdi. Alan içerisinde kurulan sahnede ise farklı yaş gruplarına hitap eden gösteriler gün boyunca sahnelendi. Program kapsamında düzenlenen konserlerde çocuk şarkıları ve sevilen animasyon müzikleri seslendirilirken; jonglörler, sihirbazlar ve maskot karakterler sahne şovlarıyla çocuklarla buluştu. Ayrıca yüz boyama, satranç, balon yapımı, renkli şapka tasarımı ve resim atölyeleri ile kutu oyunları ve geleneksel sokak oyun alanları, çocukların 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı eğlenerek geçirmesini sağladı. Osmangazi Meydanı’nda düzenlenen etkinlikler, 23, 24 ve 25 Nisan tarihlerinde de devam ederek çocuklara bayram coşkusunu dolu dolu yaşatmayı sürdürecek. "Osmangazi Belediyesi 23 Nisan’da bizleri çok mutlu etti" Osmangazi Belediyesi’nin 23 Nisan’a özel hazırladığı etkinlik alanlarını çok beğendiklerini ifade eden çocuklar "Osmangazi Meydanı’nda, Mustafa Kemal Atatürk’ün biz çocuklara armağan ettiği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı kutlamak için bir araya geldik. Osmangazi Belediyesi, bizleri düşünerek üç gün sürecek çok güzel etkinlikler hazırlamış. Meydanda kurulan oyun alanlarında oyunlar oynayarak bayramımızı büyük bir coşkuyla kutluyoruz. Bu güzel ortamı bizlere sağlayan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’a teşekkür ediyoruz." şeklinde konuştu.

KARACABEY'DE ÇOCUKLAR UNUTAMAYACAKLARI BİR TATİL YAŞADI Haber

KARACABEY'DE ÇOCUKLAR UNUTAMAYACAKLARI BİR TATİL YAŞADI

Karacabey Ergün Koç Kültür Merkezi'nde 16-30 Ocak 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilen etkinliklerde; eğlenceli gösteriler, eğitici atölyeler, bilim şovları ve sahne performanslarıyla minikler hem doyasıya eğlendi hem de öğrenmenin keyfini yaşadı. Etkinliklere ücretsiz ulaşım desteği sayesinde aileler de yoğun ilgi gösterdi. Belediye Başkanı Fatih Karabatı, "Çocuklarımızın mutluluğu en büyük motivasyonumuz" diyerek, çocuklara katkı sağlayacak projeleri hayata geçirmeye devam edeceklerini vurguladı. Karacabey Belediyesi, yarıyıl tatilinde çocukların hem eğlenip hem de öğrenebileceği dopdolu bir etkinlik programıyla miniklerin yüzünü güldürdü. Belediye Kültür Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü organizasyonuyla geleneksel hale getirilen sömestir çocuk etkinlikleri, 16-30 Ocak 2026 tarihleri arasında Ergün Koç Kültür Merkezi'nde gerçekleştirildi. İki hafta boyunca süren etkinlikler, çocukların kahkahalarıyla adeta bir şenlik havasına büründü. Etkinlikler boyunca sahnelenen eğlenceli oyunlar, gösteriler ve interaktif aktiviteler, salondaki çocuklara unutulmaz anlar yaşattı. Ergün Koç Kültür Merkezi'ni dolduran minikler; müzik, oyun ve sahne performanslarıyla keyifli vakit geçirirken, aileler de çocuklarının mutluluğuna ortak oldu. Yoğun katılımın gözlendiği etkinlikler boyunca salonlar tamamen doldu. Karacabey Belediyesi, etkinliklere katılımı artırmak ve ailelerin ulaşımını kolaylaştırmak amacıyla belediye binası önünden ücretsiz servis hizmeti de sağladı. Bu uygulama, özellikle çocuklarıyla birlikte etkinliklere katılmak isteyen ailelerden büyük takdir topladı. Eğlenceyle öğrenme bir arada Çocukların yarıyıl tatilini yalnızca eğlenerek değil, aynı zamanda öğrenerek geçirmeleri amacıyla hazırlanan sömestir programı, zengin ve eğitici içeriğiyle dikkat çekti. Etkinlikler kapsamında Bubble Show'lar, bilgi yarışmaları, geleneksel Hacivat-Karagöz oyunu, jonglör ve sirk gösterileri ile bilim deney şovları minik izleyicilerle buluşturuldu. Bunun yanı sıra Anne-Çocuk Ebru Atölyesi, kil çalışmaları, maske boyama, bez çanta boyama, anahtarlık yapımı ve hamur devreler atölyeleri gibi etkinlikler düzenlendi. Eğitici atölyeler, çocukların el becerilerini geliştirmelerine, hayal güçlerini kullanmalarına ve sosyalleşmelerine katkı sağladı. Ayrıca birbirinden güzel sinema günleriyle de çocuklara keyifli ve eğlenceli anlar yaşatıldı. Palyaço gösterileri, yüz boyama etkinlikleri ve eğlenceli oyun alanları ise çocukların en çok ilgi gösterdiği bölümler arasında yer aldı. Ergün Koç Kültür Merkezi, sömestir tatili boyunca adeta bir çocuk şenliğine dönüştü. Başkan Karabatı: "Çocuklarımızın mutluluğu en büyük motivasyonumuz" Karacabey Belediye Başkanı Fatih Karabatı, geleneksel hale gelen sömestir etkinliklerine yoğun ilgi gösteren çocuklara ve ailelerine teşekkür etti. Çocukların yüzlerindeki neşenin kendileri için büyük bir mutluluk kaynağı olduğunu belirten Başkan Karabatı, "Çocuklarımız benim kırmızı çizgimdir. Onların mutlu olduğu, güldüğü ve kendilerini özgürce ifade edebildiği her ortam bizim için çok kıymetli. Sömestir tatilinde onların hem eğlenip hem de öğrenebileceği etkinlikler düzenlemeye özen gösterdik. Karacabey Belediyesi olarak çocuklarımızın sosyal, kültürel ve zihinsel gelişimlerine katkı sağlayacak projeleri hayata geçirmeye devam edeceğiz. Gösterilen yoğun ilgi bizleri son derece memnun etti. Tüm çocuklarımıza ve ailelerimize teşekkür ediyorum" diye konuştu.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.