İZMİR BÜYÜKŞEHİR SPORCULARI GÜMÜŞ MADALYAYLA DÖNDÜ

Kuzey Makedonya'nın Ohrid kentindeki Balkan Triatlon Şampiyonası'nda, İzbayrak yarışında Türkiye'ye gümüş madalya kazandırdı.

Haber Giriş Tarihi: 19.06.2026 10:55
Haber Güncellenme Tarihi: 19.06.2026 10:59
Kaynak: Haber Merkezi - Bülten
İZMİR BÜYÜKŞEHİR SPORCULARI GÜMÜŞ MADALYAYLA DÖNDÜ

İzmir Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü sporcuları, Kuzey Makedonya'da düzenlenen Balkan Triatlon Şampiyonası'nda milli takım formasıyla önemli bir başarı elde ederek Türkiye'ye gümüş madalya kazandırdı.

MİLLİ TAKIM FORMASIYLA YARIŞTILAR

Kuzey Makedonya'nın Ohrid kentinde gerçekleştirilen Balkan Triatlon Şampiyonası'nda İzmir Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü sporcuları Türkiye adına mücadele etti. Organizasyonda Taha Eren Coşgun ve Emir Aracı elit erkekler kategorisinde, Delfin Eylül Avcı ise elit kadınlar kategorisinde ay-yıldızlı formayı giydi.

GÜMÜŞ MADALYA SEVİNCİ

Şampiyonanın bayrak yarışı kategorisinde mücadele eden Taha Eren Coşgun ile Delfin Eylül Avcı, başarılı performanslarıyla dikkat çekti. Türk sporcular, yarışı Hırvatistan'ın ardından ikinci sırada tamamlayarak gümüş madalyanın sahibi oldu.

İZMİR'İN GURURU OLDULAR

Milli takım adına yarışan İzmir Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü sporcuları, uluslararası organizasyonda elde ettikleri dereceyle hem Türkiye'yi hem de İzmir'i gururlandırdı. Sporcuların başarısı, Türk triatlonunun gelişimi açısından da önemli bir sonuç olarak değerlendirildi.

Kaynak: Haber Merkezi - Bülten

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.