#Aziz Yıldırım

- Aziz Yıldırım haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Aziz Yıldırım haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

FENERBAHÇE'DE 4. İSMAİL KARTAL DÖNEMİ BAŞLADI Haber

FENERBAHÇE'DE 4. İSMAİL KARTAL DÖNEMİ BAŞLADI

Fenerbahçe, teknik direktörlük görevi için İsmail Kartal ile anlaşmaya vardı. Daha önce üç farklı dönemde sarı-lacivertli ekibi çalıştıran deneyimli teknik adam, 2026-2027 sezonu öncesinde dördüncü kez takımın başına geçti. Futbolculuk kariyerinin ardından uzun yıllar kulüpte görev yapan Kartal, 2010-2014 yılları arasında yardımcı antrenör olarak çalıştı. İlk teknik direktörlük deneyimini 2014-2015 sezonunda yaşayan Kartal, takımın başında çıktığı 46 maçta 2.17 puan ortalaması yakaladı. Fenerbahçe o sezon ligi ikinci sırada tamamlarken, TFF Süper Kupa'yı müzesine götürdü. KARTAL'IN İKİNCİ DÖNEMİ İsmail Kartal, Ocak 2022'de yeniden göreve getirildi. Bu dönemde tüm kulvarlarda 21 karşılaşmada takımın başında yer alan deneyimli teknik adam, Süper Lig'de son 14 maçta mağlubiyet yaşamadı. Sarı-lacivertliler bu süreçte 11 galibiyet ve 3 beraberlik elde ederek sezonu 73 puanla ikinci sırada tamamladı. REKORLARLA DOLU SEZON KUPASIZ TAMAMLANDI 2023 yazında yeniden göreve gelen İsmail Kartal, takımın başında etkileyici bir performans sergiledi. Fenerbahçe, sezonun ilk 19 resmi maçını kazanırken hem ligde hem Avrupa'da dikkat çekici sonuçlara imza attı. Sarı-lacivertliler, Trendyol Süper Lig'i kulüp tarihinin en yüksek puanı olan 99 puanla tamamladı. Takım ayrıca 99 gol kaydederken, derbi maçlarda yenilgi yaşamadı ve deplasmanda oynadığı 19 lig maçında mağlup olmadı. Toplanan 51 deplasman puanı kulüp tarihine geçti. Avrupa'da ise UEFA Avrupa Konferans Ligi'nde çeyrek finale kadar yükselen Fenerbahçe, Olympiakos karşısında penaltılar sonucunda elendi. Kartal, 2023-2024 sezonunda tüm kulvarlarda çıktığı 58 maçta 2.40 puan ortalaması yakaladı. "ELİMDEN GELENİN EN İYİSİNİ YAPACAĞIM" Göreve dönüşünün ardından açıklamalarda bulunan İsmail Kartal, Başkan Aziz Yıldırım'a teşekkür ederek yeniden Fenerbahçe'de görev almaktan büyük mutluluk duyduğunu ifade etti. Kartal, hem Türkiye'de hem Avrupa'da başarı hedeflediklerini belirterek, "Bu camianın evladı olarak dördüncü kez göreve geliyorum. Taraftarlarımıza mahcup olmamak için elimden gelenin en iyisini yapacağım" dedi. OĞUZ ÇETİN: "YENİDEN YUVAMIZA DÖNDÜK" Fenerbahçe'de Futbol Direktörlüğü görevine getirilen Oğuz Çetin ise uzun yıllar sonra kulübe dönmenin heyecanını yaşadığını belirtti. Çetin, Fenerbahçe ruhunu yeniden sahaya yansıtmak istediklerini vurgulayarak, kulübün futbol aklını güçlendirecek bir yapı oluşturmak için göreve hazır olduklarını söyledi.

FENERBAHÇE KONGRESİNDE OY VERME İŞLEMİ DEVAM EDİYOR Haber

FENERBAHÇE KONGRESİNDE OY VERME İŞLEMİ DEVAM EDİYOR

Fenerbahçe Spor Kulübü’nün Olağanüstü Seçimli Genel Kurul toplantısında 2.gün heyecanı başladı. Aziz Yıldırım ve Hakan Safi’nin başkanlık için yarıştığı seçimde saat 10:00 itibariyle kapılar açıldı ve kongre üyeleri oy vermek için alan giriş yapıyor. Fenerbahçe Olağanüstü Seçimli Genel Kurulu'nda oy verme işlemi başladı. Oy verme işlemleri Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu'nda yapılıyor. Stadyumun bitişiğinde bulunan Kenan Evren Lisesi arsasında saat 10.00 ile 17.00 arasında 45 sandıkta gerçekleştirilecek oy verme işleminde 44 bin 741 üyenin oy kullanma hakkı bulunuyor. Beyaz pusula: Hakan Safi Sarı pusula: Aziz Yıldırım İki gün süren Fenerbahçe Olağanüstü Seçimli Genel Kurul Toplantısının ilk gününde dün yönetim kurulu faaliyet raporu, denetim kurulu raporu okunarak kongre üyeleri tarafından oylanarak kabul edildi. Mevcut yönetim de üyeler tarafından ibra edildi. Kongrenin ikinci gününde ise oy verme işlemine geçildi. Ali Koç oyunu kullandı Fenerbahçe eski başkanı Ali Koç da oyunu kullandı. Koç, oy kullandıktan sonra basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Seçimin hayırlı olması dileğiyle sözlerine başlayan Ali Koç, "Fenerbahçe’de derin bir demokrasi kültürü anlayışı var. Onlardan birini daha yaşıyoruz. Kim kazanırsa kazansın inşallah Fenerbahçe kazanır. Artık 2 adayın da bahsettiği birlik ve beraberliğin sözde kalmamasını, Fenerbahçe'nin yeni lideri kim olacaksa onun etrafında camianın birleşmesini temenni ediyorum. Bizler kendi içimizde kavga ederken atı alan Üsküdar'ı geçmiş vaziyette. Fenerbahçe yıllardır ciddi bir haksızlığa maruz kalmış bir camia. Bu birlik ve beraberliğin oluşmasının tam zamanı. Hakan Safi'ye ve Aziz Yıldırım'a başarılar diliyorum" şeklinde konuştu. Sadettin Saran, oyunu kullandı Aziz Yıldırım ve Hakan Safi’nin aday olduğu seçimlerde Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran da oyunu kullandı. Basın mensuplarına herhangi bir açıklama yapmayan Saran, oyunu kullandıktan sonra alandan ayrıldı.

AZİZ YILDIRIM'DAN ALEX VE TRANSFER AÇIKLAMASI Haber

AZİZ YILDIRIM'DAN ALEX VE TRANSFER AÇIKLAMASI

Fenerbahçe başkan adayı Aziz Yıldırım, seçim çalışmaları kapsamında geldiği Kocaeli'nde sarı-lacivertli taraftarlarla bir araya geldi. Transfer çalışmaları, kulübün gelecek planlaması ve sportif yapılanmaya ilişkin önemli açıklamalarda bulunan Yıldırım, iki santrfor transferinde prensip anlaşmasına varıldığını duyurdu. TRANSFERDE SONA DOĞRU Yeni sezon öncesi kadroyu güçlendirmek için çalışmaların sürdüğünü belirten Yıldırım, iki golcü oyuncuyla prensipte anlaştıklarını söyledi. İsim vermekten kaçınan Yıldırım, oyuncuların kulüpleriyle görüşmelerin devam ettiğini belirterek transferlerin kısa süre içinde açıklanabileceğini ifade etti. Yıldırım, "İki santrfor bu hafta ya da gelecek hafta açıklanabilir. Değerli oyuncularla prensipte anlaştık. Kulüpleriyle görüşmeler sürüyor" dedi. ŞAMPİYONLAR LİGİ HEDEFİ Sarı-lacivertli camianın birlik olması gerektiğini vurgulayan Yıldırım, Avrupa özlemini dile getirerek, "Şampiyonlar Ligi müziğini özledik. Camia olarak birlik içinde olursak başaramayacağımız hiçbir şey yok" ifadelerini kullandı. FUTBOL AKLININ BAŞINDA OĞUZ ÇETİN OLACAK Kulübün yeni yapılanmasında eski futbolcu Oğuz Çetin'in önemli bir görev üstleneceğini belirten Yıldırım, futbol organizasyonunun merkezinde deneyimli ismin yer alacağını söyledi. Scout yapılanmasını da güçlendireceklerini ifade eden Yıldırım, eski sporculardan oluşacak geniş bir oyuncu izleme ağı kurmayı hedeflediklerini kaydetti. 5 VE 10 YILLIK PLAN HAZIRLANACAK Kulübün günü kurtaran değil, geleceği planlayan bir anlayışla yönetilmesi gerektiğini belirten Yıldırım, Fenerbahçe için 5 ve 10 yıllık vizyon programları hazırlayacaklarını söyledi. Bu planlamanın tesisleşme, transfer politikaları, oyuncu takip sistemleri ve mali yapıyı kapsayacağını ifade etti. ALEX MESAJI Kulübün efsane isimlerinden Alex de Souza hakkında da konuşan Yıldırım, "8 yıldır Alex'e herhangi bir görev verilmedi. Eğer ihtiyaç olursa ve şartlar oluşursa bunu değerlendirebiliriz" dedi.

AZİZ YILDIRIM FENERBAHÇE BAŞKANLIĞINA ADAYLIĞINI AÇIKLADI Haber

AZİZ YILDIRIM FENERBAHÇE BAŞKANLIĞINA ADAYLIĞINI AÇIKLADI

Fenerbahçe Kulübünün eski başkanı Aziz Yıldırım, sarı-lacivertli kulübün seçimli olağanüstü genel kurulunda başkanlığa aday olduğunu açıkladı. Yıldırım, diğer başkan adaylarına da “birlik” çağrısında bulundu. Aziz Yıldırım, yaptığı yazılı açıklamada, Fenerbahçe’nin geleceğine ilişkin endişeleri nedeniyle adaylık kararı aldığını belirtti. "Fenerbahçe camiasının bir ve beraber olduğunu göstereceğimiz destansı 120. yıl için Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanlığı’na adayım" ifadelerini kullanan Yıldırım, adaylığı gündemde olan isimlere de birlikte hareket etme çağrısı yaptı. “GELİN BİR OLALIM” Yıldırım açıklamasında, "Sayın Barış Göktürk ve Sayın Hakan Safi başta olmak üzere, adaylığı söz konusu olan tüm adaylara benimle beraber olmayı teklif ediyorum" dedi. Fenerbahçe’nin mevcut süreçten ancak birlik ve beraberlikle çıkabileceğini savunan Yıldırım, "Fenerbahçe’de tecrübe ve gençlik birlikte hareket ederse, kimse Fenerbahçe’nin önünde duramaz. Gelin bir olalım, beraber olalım ve Fenerbahçemizi hep birlikte güzel yarınlara taşıyalım" değerlendirmesinde bulundu. “KRİTİK BİR EŞİKTEN GEÇİYORUZ” Yaşamının önemli bölümünü Fenerbahçe’ye adadığını ifade eden Aziz Yıldırım, görev yaptığı dönemde kulüpte önemli reformlara imza attıklarını belirtti. Yıldırım, "Yaptığımız tesisler ve kurduğumuz şirketlerle, 3 Temmuz öncesi dönemde sürdürülebilir sportif başarıyı güçlü mali yapıyla desteklemeyi başardık" ifadelerini kullandı. 2024 yılında da başkanlığa aday olduğunu hatırlatan Yıldırım, 2025 yılında ise "Gençler görevi devir almalı" anlayışıyla yeni isimlerin önünü açmaya çalıştığını kaydetti. Fenerbahçe’nin hem sportif hem ekonomik açıdan kritik bir süreçten geçtiğini vurgulayan Yıldırım, "Fenerbahçe’nin gündeminde seçim ve Fenerbahçelilerin gönlünde şampiyonluk özlemi olan bugünlerde ekonomik ve sportif anlamda kritik bir eşikten geçmekteyiz" dedi.

HERKES ONU ARIYOR: KAYIP BALIKÇI İÇİN CİHAZ BEKLENİYOR Haber

HERKES ONU ARIYOR: KAYIP BALIKÇI İÇİN CİHAZ BEKLENİYOR

Trabzon'da 7 gün önce denizde kaybolan balıkçı Mehmet Ali Gürsoy için arama çalışmaları devam ediyor. Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Arsin ilçesinde 7 gün önce denizde kaybolan balıkçı Mehmet Ali Gürsoy'un ailesini ziyaret etti. 16 Ekim tarihinde 112 Acil Çağrı Merkezi'ne yapılan ihbarda, Mehmet Ali Gürsoy'un (39) balık avlarken kullandığı tekneden denize düşerek kaybolduğu bildirilmişti. kayıp balıkçı için o günden bu yana sürdürülen arama kurtarma çalışmaları Sahil Güvenlik Komutanlığı, AFAD, jandarma, emniyet ve Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Arama Kurtarma ve Su Altı Dalış Ekibi başta olmak üzere birçok kurumun katılımıyla devam ediyor. Deniz, hava ve karadan yürütülen geniş çaplı çalışmaları yerinde inceleyen Başkan Genç, Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Arama Kurtarma ve Su Altı Dalış Amiri Erhan Saraç'tan son durum hakkında bilgi aldı. . AİLESİ GÖLCÜK'TE BULUNAN CİHAZI BEKLİYOR Ekiplerin mevcut cihazlarla belirli bir derinliğe kadar görüntüleme yapabildiğini öğrenen Başkan Genç, arama çalışmalarının daha verimli yürütülebilmesi için Trabzon Valisi Aziz Yıldırım'la telefonla görüştü. Başkan Genç, "Ekiplerimiz yoğun şekilde sahada. Belli bir derinliğin altında mevcut cihazlarla net görüntü alınamıyor. Deniz Kuvvetleri Komutanlığı'nda piksel kalitesi çok daha yüksek, gelişmiş görüntüleme cihazları bulunduğunu öğrendik. Bu cihazın Gölcük'te olduğunu söylüyorlar. İmkan varsa bu cihazın bölgeye ulaştırılmasını istiyoruz. Hedefimiz ailemizin bekleyişine bir nebze de olsa umut ve destek olabilmek. Tüm kurumlarımızla koordineli şekilde çalışıyoruz, kimsenin umudunu yitirmemesi için gayret gösteriyoruz" dedi.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.