#Gazeteciniz

- Gazeteciniz haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Gazeteciniz haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

BAYRAM YOLUNDA MAGANDA DEHŞETİNİ YAŞADILAR Haber

BAYRAM YOLUNDA MAGANDA DEHŞETİNİ YAŞADILAR

Bayram tatili dönüşü TEM Otoyolu Bolu Dağı Tüneli çıkışında Kastamonu’dan Kocaeli’ye seyir halinde olan ailenin yolunu kesen cip sürücüsü, tartıştığı araç sürücüsüne saldırdı. Arbede sırasında eşini kurtarmak isteyen kadın yaralanırken, o dehşet anları cep telefonu kamerasına saniye saniye yansıdı. Olay, bayram tatili dönüşü trafik yoğunluğunun yaşandığı TEM Otoyolu Bolu Dağı Tüneli geçişinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Kastamonu'dan memleketleri Kocaeli'ye dönmek üzere yola çıkan ailenin içinde bulunduğu otomobilin önüne, 34 UC 4257 plakalı cipin sürücüsü tarafından aniden direksiyon kırıldı. Seyir halindeyken kazaya davetiye çıkaran cip sürücüsü, aracı otoyolun ortasında durmaya zorladı. Aracından inerek ailenin yanına gelen öfkeli şahıs, otomobil sürücüsüne "Doğru düzgün git" diyerek bağırmaya başladı. MAGANDA SALDIRISI: KAPIYI AÇIP SALDIRDIĞI ANLAR KAMERADA Taraflar arasında yaşanan kısa süreli gerginliğin ardından aile yoluna devam etmek istedi. Ancak öfkesi dinmeyen cip sürücüsü, hareket etmek üzere olan otomobilin kapısını zorla açarak direksiyon başındaki sürücünün boğazını sıktı. Neye uğradığını şaşıran sürücü kendini korumaya çalışırken, araçta bulunan eşi kavgayı ayırmak için araya girdi. Arbede esnasında eşini saldırganın elinden kurtarmaya çabalayan kadın, elinden aldığı darbelerle yaralandı. Olay anında çevredeki diğer vatandaşlar ve saldırganın yanındaki şahıslar araya girerek öfkeli sürücüyü güçlükle sakinleştirmeye çalıştı. O ANLAR KAMERADA Otoyolun ortasında yaşanan anlar ise otomobilde bulunan kadın tarafından cep telefonuyla saniye saniye kaydedildi. Olayın ardından 112 Acil Çağrı Merkezi’ni arayan mağdur aile, can güvenliklerini tehlikeye atan ve kendilerine saldıran cip sürücüsünden şikayetçi oldu. Olayla ilgili inceleme başlattı.

TUNCELİLİ KADIN SERVİS ŞOFÖRÜ 15 YILDIR DİREKSİYON SALLIYOR Haber

TUNCELİLİ KADIN SERVİS ŞOFÖRÜ 15 YILDIR DİREKSİYON SALLIYOR

Tunceli’nin Çemişgezek ilçesinde yaşayan 54 yaşındaki Hanım Yıldırım, 15 yıldır öğrenci servis şoförlüğü yaparak hem geçimini sağlıyor hem de çevresindeki insanlara yardım ediyor. Zorlu coğrafyada yıllardır direksiyon başında olan Yıldırım, azmiyle çevresine örnek oluyor. Çemişgezek’te yaşayan Hanım Yıldırım, yıllardır ilçenin dağlık ve engebeli yollarında öğrencileri okula taşıyor. Sadece servis şoförlüğü yapmakla kalmayan Yıldırım, köyde yaşayan vatandaşların acil durumlarında da aracını seferber ederek hastaları hastaneye ulaştırıyor. “KADIN İSTERSE HER ŞEYİ YAPAR” Mesleğini büyük bir kararlılıkla sürdürdüğünü belirten Yıldırım, hayat mücadelesi verdiğini söyledi. Küçük yaşlarda yaşadığı zorlukların kendisini araç kullanmaya teşvik ettiğini anlatan Yıldırım, kadınların her işi başarabileceğini vurguladı. “15 yıldır öğrenci servisliği yapıyorum. Bana emanet çocukları okula götürüp getiriyorum. Zor da olsa yapmak zorundayım. Hayat mücadelesi. Ekmeğimi kazanıyorum. Çok zor günler geçirdim ama yapıyorum. Kadın isterse her şeyi yapar. Kadınlar hiçbir şeyden korkmasın” dedi. “10 ERKEKTEN ÖNCE ZİNCİR BAĞLARIM” Yıllar içinde çevresindeki insanların güvenini kazandığını ifade eden Yıldırım, gerektiğinde köyde yaşayan vatandaşlara da yardım ettiğini söyledi. “Buraya 10 tane erkek araba koysun, ben onlardan önce zinciri bağlarım. Direksiyon başına geçtiğim zaman kendimi özgür hissediyorum. Bir hasta olsa hemen ilçeye götürüyorum. Köylüler de bana ‘sen bize güçsün’ diyor. Kadınlar korkmasın, kendilerini ezdirmesinler. Kadınların yapamayacağı hiçbir şey yok” ifadelerini kullandı. VALİ AYGÖL’DEN TAKDİR Tunceli Valisi Şefik Aygöl de Hanım Yıldırım ile yaptığı görüşmede, onun azmi ve kararlılığının örnek olduğunu belirterek, “Bir hanımefendinin isterse neler yapabileceğinin ete kemiğe bürünmüş hali sizsiniz” dedi. Yıldırım, direksiyon başında verdiği yaşam mücadelesiyle hem öğrencilerin güvenli ulaşımını sağlıyor hem de çevresindeki insanlara umut oluyor.

ÖZGÜR ÖZEL’E “SAHTEKAR” İFADESİ NEDENİYLE TAZMİNAT CEZASI Haber

ÖZGÜR ÖZEL’E “SAHTEKAR” İFADESİ NEDENİYLE TAZMİNAT CEZASI

Süleyman Soylu ile Özgür Özel arasında sosyal medyada başlayan polemik yargıya taşındı. İstinaf incelemesini yapan Ankara Bölge Adliye Mahkemesi 25. Hukuk Dairesi, yerel mahkemenin ret kararını kaldırarak Soylu lehine 25 bin lira manevi tazminat'a hükmetti. Soylu’nun 1 milyon liralık manevi tazminat talebiyle açtığı dava kapsamında verilen karar, siyasi polemiklerde kullanılan dilin hukuki sınırlarına ilişkin önemli bir değerlendirme olarak kayda geçti. POLEMİK SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMIYLA BAŞLADI Süreç, Süleyman Soylu’nun sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Yalancılıktan kalpleri kararmış olanların dahi ateşini söndürür” ifadelerini kullanmasıyla başladı. Bu paylaşımı alıntılayan Özgür Özel ise aynı gün yaptığı açıklamada, “Yok be Süleyman… Sahtekar Sülü” ifadelerine yer verdi. Söz konusu ifadelerin ardından Soylu, kişilik haklarının zedelendiği gerekçesiyle dava açtı. MAHKEME: ELEŞTİRİ SINIRI AŞILDI İstinaf mahkemesi kararında, 24 Haziran 2022 tarihli paylaşımın bir bütün olarak değerlendirildiği belirtildi. Kararda, siyasetçilere yönelik eleştiri sınırlarının geniş olduğuna dikkat çekilmekle birlikte, somut olayda kullanılan ifadelerin sert ve ağır eleştiri sınırlarını aştığı ifade edildi. Mahkeme, söz konusu ifadelerin ifade özgürlüğü kapsamında değerlendirilemeyeceğine ve davacının kişilik haklarına saldırı niteliği taşıdığına hükmetti. FAİZ İŞLETİLECEK Karara göre 25 bin liralık manevi tazminat, 27 Haziran 2022 tarihinden itibaren işleyecek yasal faiziyle birlikte tahsil edilerek Süleyman Soylu’ya ödenecek. Karar, siyasi söylemlerde kullanılan dilin hukuki sorumluluk doğurabileceğini bir kez daha gündeme getirdi.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.