#Sokak Hayvanları

- Sokak Hayvanları haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Sokak Hayvanları haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

YENİŞEHİR'DE SAHİPSİZ SOKAK HAYVANLARINA MODERN YUVA Haber

YENİŞEHİR'DE SAHİPSİZ SOKAK HAYVANLARINA MODERN YUVA

Yenişehir Belediye Başkanı Ercan Özel, Geçmişte kırsalda ve dağlarda hayvanseverlerle birlikte bir kap mama ulaştırmak için verdikleri mücadeleyi hatırlattı. Başkan Özel "Yıllarca sokaklardaki masum canların çaresizliğine şahit olmak içimizde kanayan bir yaraydı. Kendi kendime bir söz vermiştim; eğer bu şehre hizmet etme lütfuna erişirsem, ilk işimiz o masumların hakkını teslim etmek olacaktı. Bugün o büyük sözü yerine getirmenin tarifsiz mutluluğunu yaşıyoruz" dedi. Buranın sıradan bir barınak olmadığına dikkat çeken Başkan Ercan Özel, "Toplam 13 bin metrekarelik devasa bir alan üzerine kurduğumuz bu tesis, sadece Bursa’nın değil, Güney Marmara’nın en büyük, en modern hayvan bakımevlerinden biri haline geldi. Burada, tam donanımlı ameliyathane ve muayene odaları, karantina ve yoğun bakım üniteleri, röntgen ve ultrason cihazları, anne-yavru yaşam alanları, tekli konaklama alanları, operasyon sonrası müşahede bölümleri, geniş ve ferah doğal yaşam alanları bulunuyor. Biz inanıyoruz ki; burası Bursa’nın ve bölgemizin en güçlü yaşam ve rehabilitasyon merkezi olacak" ifadelerini kullandı. Tesiste görev yapacak 2 veteriner hekim, 2 tekniker ve 4 destek personeli olmak üzere toplam 8 kişilik uzman ekip, popülasyonu kontrol altına almak adına ilk etapta ayda 60 hayvanı kısırlaştırmayı hedefliyor. Düzenli olarak yapılacak çip uygulamaları, aşılamalar, iç ve dış parazit tedavileriyle hem hayvan sağlığı hem de halk sağlığı üst düzeyde korunacak. Aynı anda 200 hayvana hizmet verecek kapasitedeki tesis, ihtiyaç halinde 400 hayvana kadar genişletilebilecek. Tesisin çok kısa bir süre içinde ailelerin çocuklarıyla birlikte vakit geçirebileceği bir eğitim yuvasına dönüştürüleceğini anlatan Başkan Ercan Özel, konuşmasını şöyle tamamladı; "Bu dilsiz hayvanlar hakkında Allah’tan korkun!' diyen Peygamber Efendimizin ümmetiyiz. Bir canın satın alınacak bir eşya değil, emanet olduğunu çocuklarımıza burada öğreteceğiz. Bu proje sadece belediyemizin değil; Bursa Valiliğimizin, Kaymakamlığımızın, ilgili müdürlüklerimizin, BDK Yapı firmasının ve gece gündüz sahada bizimle olan fedakar hayvanseverlerimizin ortak başarı hikayesidir. Yenişehir’imizde artık hiçbir can sahipsiz ve çaresiz kalmayacak." Açılış töreninde tesisin önemli bir ihtiyacı karşıladığın ve her ince ayrıntının düşünüldüğünü aktaran Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Şahin Biba, "Biz de Büyükşehir olarak hayvanlarımızın daha iyi şartlarda yaşamlarını sürdürebilmeleri için barınaklarımızı hizmete açmaya hazırlanıyoruz. İnşallah en kısa zamanda bu tesislerin açılışını gerçekleştirerek can dostlarımıza daha güvenli ve sağlıklı yaşam alanları sunacağız. Bu barınağın yapımında başından sonuna kadar emeği geçen herkese ve bugün burada düzenlenen organizasyonda katkısı bulunan tüm paydaşlara teşekkür ediyorum. Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum" dedi. AK Parti Bursa Milletvekili Ayhan Salman, hayvanların korunmasının ve çevreye sahip çıkılmasının medeniyet anlayışının ayrılmaz bir parçası olduğunu söyledi. Dünyanın insanlara miras değil, gelecek nesillere aktarılmak üzere emanet edildiğini ifade eden Salman, doğanın, su kaynaklarının, bitkilerin ve hayvanların korunmasının ortak sorumluluk olduğunu dile getirdi. Sokak hayvanlarının korunması ile vatandaşların güvenliğinin sağlanmasının birbirine alternatif konular olmadığını belirten Salman, hem insanların hem de sahipsiz hayvanların güvenli ve sağlıklı şartlarda yaşamalarını sağlayacak çözümlerin birlikte hayata geçirilmesi gerektiğini söyledi. 2004 yılında çıkarılan yasal düzenlemelerle belediyelere önemli sorumluluklar verildiğini hatırlatan Salman, bu konuda çalışma yapan yerel yönetimlere teşekkür ederek, benzer tesislerin tüm ilçe ve şehirlerde yaygınlaştırılmasının önemine dikkat çekti. Açılışı yapılan merkezin yalnızca bir bina olmadığını, hayvanların doğal yaşam alanlarında barınabileceği ve tedavi edilebileceği örnek bir tesis niteliği taşıdığını belirten Salman, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı'nın da bu tür projelere destek verdiğini hatırlattı. Bursa Vali Yardımcısı Hulusi Doğan, açılışı yapılan tesisin sokak hayvanları için önemli bir yaşam alanı oluşturduğunu belirterek, hayvanların burada daha sağlıklı ve konforlu şartlarda yaşamlarını sürdürebileceğini söyledi. Başkan Ercan Özel’i projeden dolayı tebrik eden Vali Yarımcısı Doğan, "Burası çok güzel bir tesis oldu, inanın hayvanların kapısını açsanız bile buradan ayrılmazlar" dedi. Ekim ayının sonunda temeli atılan bu güzel tesisin bugün açılışını gerçekleştirmenin mutluluğunu yaşadıklarını ifade eden Yenişehir Kaymakamı Ümit Altay da, "Bu modern tesiste her ayrıntı büyük bir titizlikle düşünülmüş. Bu tesis sayesinde hayvanlarımız en iyi şartlarda tedavi edilecek, rehabilite edilecek ve sıcak yuvalarına kavuşmaları için sahiplendirilecektir. Can dostlarımız için böylesine değerli ve örnek bir tesisi ilçemize kazandıran Belediye Başkanımız Ercan Özel başta olmak üzere emeği geçen herkese bir kez daha teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı. Açılışta duygularını ifade eden hayvansever Gülcan Menteş ise; "Bir hayvansever olarak duygularımı tarif etmek gerçekten zor. Ancak şunu söyleyebilirim ki; bizler Yenişehir’de bir Hayvan Bakımevi hayal ediyorduk ama burası, hayallerimizin de ötesinde bir çalışma olmuş. Hiç kimse, böyle bir proje beklemiyordu. Bugün ne diyeceğimi bilemiyorum. Bu hayalin gerçeğe dönüşmesi için gece gündüz çalışan Belediye Başkanımız Ercan Özel’e ve projede emeği geçen herkese yürekten teşekkür ediyorum. Bu kıymetli tesisin tüm hayvanseverlere hayırlı olmasını diliyorum" diye konuştu. Program, Bursa İl Müftüsü Yavuz Selim Karabayır’ın duaları eşiğinde gerçekleştirilen kurdele kesimiyle tamamlandı.

BAŞKANDAN ŞOK İDDİA: ÖZGÜR ÖZEL EŞİME VEKİLLİK TEKİF ETTİ Haber

BAŞKANDAN ŞOK İDDİA: ÖZGÜR ÖZEL EŞİME VEKİLLİK TEKİF ETTİ

Ardahan’ın Göle Belediye Başkanı Gökhan Budak, CHP’den istifa ederek AK Parti’ye geçiş sürecine ilişkin çarpıcı açıklamalarda bulundu. Budak, CHP Genel Başkanı Özgür Özel’in eşiyle görüştüğünü ve milletvekilliği teklifinde bulunduğunu öne sürdü. “EŞİNİZ DİK DURMADI, SİZİ ADAY YAPAYIM DEDİ” 31 Mart 2024 yerel seçimlerinde CHP’den belediye başkanı seçilen ancak Ekim ayında partisinden istifa eden Budak, süreçte yaşananları ilk kez detaylı şekilde anlattı. Budak, “Mustafa Kemal Atatürk’ün kurduğu bir partinin genel başkanının eşimi arayıp ‘Eşiniz dik durmadı, siz gelin sizi milletvekili adayı yapayım’ demesi toplum tarafından nasıl karşılanır, bunu kamuoyunun takdirine bırakıyorum” ifadelerini kullandı. “VERİLEN SÖZLER TUTULMADI” İstifa kararının arkasında desteklerin sağlanmamasının olduğunu belirten Budak, CHP yönetimi ve bazı belediyelerin Göle’ye verdikleri sözleri yerine getirmediğini savundu. Budak, araç ve yakıt desteği gibi taleplerinin karşılanmadığını ifade ederek, “Ne genel merkezden ne de belediyelerden herhangi bir destek alamadık” dedi. “İSTİFAMI GERİ ÇEKMEM İÇİN TEKLİF GELDİ” Budak, istifa sürecinde iki genel başkan yardımcısının kendisini aradığını ve istifadan vazgeçmesi halinde destek sağlanacağını söylediğini belirtti. Ancak bu teklifleri kabul etmediğini vurgulayan Budak, istifa kararını uyguladığını ifade etti. AK PARTİ’YE GEÇİŞ SONRASI DESTEK VURGUSU AK Parti’ye katıldıktan sonra destek gördüğünü dile getiren Budak, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve parti yöneticilerinin Göle’ye yönelik ihtiyaçlar konusunda yardımcı olduğunu söyledi. Budak, “AK Parti’nin parti disiplininin ne kadar güçlü olduğunu gördüm” dedi. ABB’YE TEPKİ: “BİZE ESKİ APARAT VERDİLER” Ankara Büyükşehir Belediyesi’ne de eleştiriler yönelten Budak, sokak hayvanları için destek talebinde bulunduğunu ancak kendilerine eski ve kullanılmış bir ekipman verildiğini iddia etti. Bu durumu “içime oturan bir olay” olarak nitelendiren Budak, Göle halkına yapılan muameleyi eleştirdi.

GENÇLER, PATİLİ DOSTLARI YALNIZ BIRAKMIYOR Haber

GENÇLER, PATİLİ DOSTLARI YALNIZ BIRAKMIYOR

Osmangazili gençler, sahipsiz sokak hayvanlarını ihmal etmiyor. Yıldırım Belediyesi ilçe genelindeki sahipsiz sokak hayvanlarının tedavi ve bakımlarının yanı sıra özellikle çocuklar ve gençlerde hayvan sevgisi farkındalığı oluşturmak amacıyla Cumalıkızık Sahipsiz Hayvan Bakımevi ve Tedavi Merkezi ile Sahiplendirme Merkezi’nde onları misafir etmeye devam ediyor. Merkez’in son misafirleri ise Gençlik Spor Bakanlığı Osmangazi Gençlik Merkezi bünyesindeki gençler oldu. Barınaktaki uzmanlar eşliğinde hayvanların tedavi ve bakım gördüğü alanları inceleyen gençlere, süreçler hakkında da bilgi verildi. Yıldırım’da bir merhamet iklimi inşa ettiklerini ifade eden Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, "Bizler, sokak hayvanları için ibadethanelerine yuvalar yapan, yaban hayvanlarının beslenmesi için vakıflar kuran bir medeniyetin mensuplarıyız. Patili canları tedavi etmek, onların bakımını sağlamak kadar önemsediğimiz bir konu da çocuklarımız ve gençlerimizin, geçmişimizden miras aldığımız merhamet, sevgi gibi hasletlerle yetişmesine katkı sağlamak. Bu kapsamda, Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanımızı; son iki yıl içerisinde ilçe içinden ve ilçe dışından olmak üzere yaklaşık 100 okuldan 4000’e yakın öğrenci ziyaret ederek hem hayvan sevgisiyle tanıştı hem de buradaki işleyişi yerinde görme fırsatı buldu" ifadelerini kullandı.

ŞADİ ÖZDEMİR: “BURSA YÜKSEK TEKNOLOJİLİ ÜRETİME ODAKLANMALI” Haber

ŞADİ ÖZDEMİR: “BURSA YÜKSEK TEKNOLOJİLİ ÜRETİME ODAKLANMALI”

Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, ilçedeki organize sanayi bölgeleri (OSB) temsilcileriyle bir araya gelerek, sorunlarını dinledi. Toplantıda kaçak yapılarla mücadelede kararlılık mesajı veren Başkan Şadi Özdemir, "Kontrolsüz büyüme, gıda güvenliğini tehdit ediyor. Bursa artık yüksek teknoloji odaklı bir dönüşüme odaklanmalı" dedi. Nilüfer Belediye Başkanı Özdemir, ilçede faaliyet gösteren OSB temsilcileriyle iki ayda bir gerçekleştirdiği ortak akıl toplantıları kapsamında, bu kez Nilüfer Organize Sanayi Bölgesi (NOSAB) Hizmet Binası’nda bir araya geldi. Kentin sanayi vizyonu, çevre projeleri ve çözüm bekleyen sorunlarının ele alındığı toplantıya NOSAB Yönetim Kurulu Başkanı Erol Gülmez ev sahipliği yaptı. Toplantıda sanayi bölgelerinin temsilcileri, Nilüfer Belediye Başkan Yardımcıları Serpil Altun ve Emre Karagöz ile ilgili birim müdürleri katıldı. Türkiye’deki planlama sorunlarına ve Bursa’daki sanayi yoğunluğuna dikkat çeken Başkan Şadi Özdemir, sanayicilere stratejik bir dönüşüm çağrısında bulundu. Bursa’daki sanayi bölgelerinin doluluk oranlarına bakılması gerektiğini ve yeni sanayi bölgelerine ihtiyacın olmadığını vurgulayan Başkan Şadi Özdemir, şunları söyledi; "Yeni sanayi bölgeleri açmak yerine, orta teknolojili üretimin Anadolu’ya kaydırılması, Bursa’nın ise tamamen yüksek teknolojili üretime odaklanması gerekiyor. Kontrolsüz büyüme, tarım alanlarımızı ve gıda güvenliğimizi ciddi şekilde tehdit ediyor. Gelecekte yaşanabilecek gıda ve su krizlerine karşı bugünden tedbir almalıyız." Tarım arazileri üzerine inşa edilen kaçak fabrikaların oluşturduğu haksız rekabete değinen Başkan Şadi Özdemir, bu konuda taviz vermeyeceklerini vurguladı. Kaçak yapılarla mücadele ederken yer yer yalnız kaldıklarını söyleyen Başkan Şadi Özdemir, "Sizler OSB çatısı altında yüksek maliyetlerle ve kurallara uygun üretim yaparken, dışarıdaki kaçak yapılar haksız kazanç sağlıyor. Bu durum hem planlı üretim yapan sanayiciye zarar veriyor, hem de belediyemizi ciddi bir yük altına sokuyor. Herkesi bu konuda duyarlılığa ve dayanışmaya davet ediyorum" diye konuştu. Trafik ve park sorunlarına da değinen Başkan Şadi Özdemir, şehir içindeki TIR ve iş makinesi parkı sorununu kökten çözecek bir proje üzerinde çalıştıklarını kaydetti. Bu araçların şehir dışına transfer edileceğini belirten Başkan Şadi Özdemir, kurulacak yeni park alanının aynı zamanda bir ‘Deprem Lojistik Merkezi’ olarak tasarlanacağını kaydetti. Ayrıca sokak hayvanları popülasyonu için Bursa Büyükşehir Belediyesi ile eş güdümlü yürütülen Kuruçeşme ve Karacaoba projeleri hakkında sanayicileri bilgilendirdi. Nilüfer Belediyespor’un basketbol ve hentbol branşlarındaki başarılarına da değinen Başkan Özdemir, açıkladıkları "Spor Manifestosu" kapsamında amatör sporu desteklemeye devam edeceklerini belirterek, sanayicilerden de dayanışma beklediklerini ekledi. Toplantıda, NOSAB tarafından hayata geçirilen ‘Yağmur Suyu Hasadı’ projesinin sunumu yapıldı. NOSAB Başkanı Erol Gülmez, proje ile yılda 7 milyon metreküp su tasarrufu hedeflediklerini belirtti. Çatılardan toplanan yağmur suyunun sanayi tesislerindeki üretim süreçlerine dahil edileceğini ifade eden Gülmez, bu sayede yeraltı su kaynaklarının korunacağını vurguladı. Toplantı sonunda Başkan Şadi Özdemir ve katılımcılar, binanın otopark alanında yer alan yağmur suyu hasadı sistemini yerinde inceleyerek, bilgi aldılar.

OSMANGAZİ BELEDİYESİ PATİLİ DOSTLARIN YANINDA Haber

OSMANGAZİ BELEDİYESİ PATİLİ DOSTLARIN YANINDA

Osmangazi Belediyesi, sahipsiz sokak hayvanlarının yaşam şartlarını iyileştirmek, sağlıklarını korumak ve onları sevgi dolu yuvalarla buluşturmak amacıyla çalışmalarını aralıksız sürdürüyor ve hayata geçirdiği projelerle örnek oluyor. Bakımdan tedaviye, aşılama süreçlerinden sahiplendirmeye uzanan kapsamlı hizmet anlayışıyla hareket eden Veteriner İşleri Müdürlüğü, hayvanseverler ile patili dostlar arasında güçlü bir gönül köprüsü kuruyor. Patili dostlar için sevgiyle uzanan bir el, güvenle açılan bir kapı olan Osmangazi Belediyesi, sahipsiz sokak hayvanlarının daha sağlıklı ve umut dolu bir yaşama kavuşması için çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Yılın 365 günü teyakkuzda olan Osmangazi Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü ekipleri, gelen talepler doğrultusunda ivedilikle harekete geçerek can dostlarının tedavi ve rehabilitasyon süreçlerini büyük bir titizlikle takip ediyor. Osmangazi Belediyesi bünyesinde hizmet veren Sahipsiz Hayvanlar Doğal Yaşam ve Tedavi Merkezi, 114 dönümlük alan üzerinde tam donanımlı klinik altyapısı ve uzman ekipleriyle faaliyet gösteriyor. Merkezde tedavi ve yoğun bakım ünitelerinin yanı sıra laboratuvarlar, ultrason, röntgen odaları ile postoperatif üniteleri yer alıyor. Hasta ve yaralı sokak hayvanları gerekli durumlarda cerrahi müdahaleler dahil olmak üzere tedavi ediliyor. Ayrıca tedavi, kısırlaştırma ve aşılama işlemleri tamamlanan can dostlar, sağlıklarına tam olarak kavuşana kadar merkezde gözetim altında tutuluyor. 130 ton kuru mama desteği Bu çalışmalar kapsamında Osmangazi Belediyesi, 2025 yılı boyunca sahipsiz hayvanlara 130 ton kuru mama ulaştırdı. Veteriner İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından 11 bin 812 hayvanın medikal tedavisi, 3 bin 486 can dostun ise kısırlaştırma ve aşılama işlemleri gerçekleştirildi. Merkez, yıl boyunca ise 9 bin 153 ziyaretçiyi ağırladı. Dijital sahiplendirme ile ömürlük dostluklar kuruluyor Sahipsiz hayvanların sıcak yuvalara kavuşması için yenilikçi adımlar atan Osmangazi Belediyesi, Veteriner İşleri Müdürlüğü koordinesinde hayata geçirilen dijital sahiplendirme sistemiyle hayvanseverler ve can dostlar arasında güvenilir bir bağ kuruyor. Gerekli tüm sağlık kontrolleri tamamlanan sahipsiz hayvanlar, ‘hayvanevi.osmangazi.bel.tr' adresi üzerinden "Evcil Hayvan Sahiplendirme" platformu ile online olarak vatandaşların erişimine sunuluyor. Bu doğrultuda Sahipsiz Hayvanlar Doğal Yaşam ve Tedavi Merkezi, 2 bin sahipsiz hayvanın sahiplendirilmesine aracılık ederek onların yeni bir hayata adım atmasına katkı sağladı. Bir patiye umut, bir yuvaya sevgi 5199 ile 7527 sayılı hayvanları koruma kanunları doğrultusunda yürütülen sahiplendirme süreciyle patili dostlar, kendilerine uzanacak bir el sayesinde sıcak yuvalara ve ömürlük dostluklara kavuşuyor. Osmangazi Belediyesi, yalnızca tedavi eden değil; koruyan, yaşatan ve sahiplendiren yaklaşımıyla sahipsiz sokak hayvanlarının umudu olmaya devam ediyor.

İZMİR SOKAKLARINDA DOMUZ SÜRÜLERİ CİRİT ATIYOR Haber

İZMİR SOKAKLARINDA DOMUZ SÜRÜLERİ CİRİT ATIYOR

Özellikle gece saatlerinde İzmir cadde ve sokaklarında dolaşan domuzlar, vatandaşlara zor anlar yaşatırken, bazı kişilerin bu anları cep telefonlarıyla kaydetmesi dikkat çekti. Yaban hayatı ile şehir yaşamı arasındaki sınırların giderek belirsizleştiği İzmir’de, özellikle Balçova, Narlıdere ve Bornova ilçelerinde domuz sürüleri sıkça görülmeye başlandı. Dev cüsseleriyle dikkat çeken yaban domuzları, çöp konteynerlerinin etrafında yiyecek ararken, trafikteki araçlara ve yayalara aldırış etmeden ilerlemeye devam etti. VATANDAŞLAR TEDİRGİN: “GECE DIŞARI ÇIKMAYA KORKUYORUZ” Mahalle sakinleri, her geçen gün daha da artan bu manzaradan büyük rahatsızlık duyduklarını dile getirerek, "Artık geceleri yaya olarak dışarı çıkmaya çekiniyoruz. Bu durum giderek normalleşiyor gibi gösteriliyor ancak tehlike büyük. Yetkililerden kalıcı bir çözüm bekliyoruz" dedi. KİMİ KAYIT ALDI, KİMİ KAÇTI Domuz sürüleriyle karşılaşan bazı vatandaşların ise kaçmak yerine cep telefonlarına sarılarak bu anları görüntülemesi dikkat çekti. Bu görüntüler sosyal medyada da kısa sürede yayıldı. MAMA İDDİASI Öte yandan bazı vatandaşlar, domuzların şehir merkezine kadar inmesinde, sokak hayvanları için kaldırımlara bırakılan yiyeceklerin etkili olduğunu savundu. "Sokaklara mama bırakmak güzel bir davranış olabilir ama bu durum yabani hayvanları da cezbediyor" diyen kent sakinleri, daha kontrollü bir yardım sisteminin kurulmasını önerdi. İzmir’de artan yaban domuzu vakalarıyla ilgili olarak yetkililerin ne zaman bir önlem alacağı merak konusu olmaya devam ediyor.

ULUDAĞ ELEKTRİK CAN DOSTLARI YALNIZ BIRAKMIYOR Haber

ULUDAĞ ELEKTRİK CAN DOSTLARI YALNIZ BIRAKMIYOR

Uludağ Elektrik, 2018 yılında başlattığı proje kapsamında, şirketin faaliyet gösterdiği Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova illerindeki 100 işlem merkezinin önüne su ve mama kapları yerleştirerek, sokak hayvanlarının beslenme ve su ihtiyaçları karşılıyor. Uludağ Elektrik, "Sevgimiz, Enerjimiz Sizinle" projesi ile 4 Ekim Hayvanları Koruma Günü’nde de yardımlarını sürdürüyor. Proje, şirketin faaliyet alanı olan Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova illerindeki 100 işlem merkezinde uygulanıyor. İşlem merkezlerinin önünde bulundurulan su ve mama kapları sayesinde sokak hayvanlarına destek olunuyor. Kedi, köpek ve kuşların beslenme ve su ihtiyaçlarını karşılayarak yaşam şartlarını iyileştirmeyi amaçlayan şirket, toplumda hayvan sevgisini yaymak ve farkındalık yaşatmak adına önemli bir rol üstleniyor. Bu destek yalnızca kapların yerleştirilmesiyle sınırlı kalmıyor. Mama ve su kapları düzenli aralıklarla kontrol edilerek, sürekli yenileniyor ve tazeleniyor. Böylece kapların boş kalmaması, her zaman temiz ve hijyenik şekilde sokak hayvanlarının kullanımına sunulması sağlanıyor. Çalışanların gönüllü olarak üstlendiği bu takipler sayesinde hem hayvanların sağlığı korunuyor hem de süreklilik kazanan bir destek zinciri oluşturuluyor. Uludağ Elektrik, Hayvanları Koruma Günü vesilesiyle bir kez daha tüm vatandaşları sokak hayvanlarına destek olmaya davet ediyor. Şirket, yalnızca enerji ihtiyacını karşılamakla kalmayıp, sosyal sorumluluk anlayışı çerçevesinde sokak hayvanlarının yanında olmayı da görev ediniyor.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.