#Spor Kulübü

- Spor Kulübü haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Spor Kulübü haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

SADETTİN SARAN BU SÖZLERLE VEDA ETTİ Haber

SADETTİN SARAN BU SÖZLERLE VEDA ETTİ

Fenerbahçe Spor Kulübü Olağanüstü Seçimli Genel Kurulu'nda konuşan Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran, görev süresinin sona erdiğini belirterek, kulüpten vicdanı rahat şekilde ayrıldığını söyledi. Saran, yönetimlerinin kısa sürede kulüp tarihinin en fazla kupa kazanan yönetimi olduğunu ifade etti. Fenerbahçe Olağanüstü Seçimli Genel Kurulu, Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi'nde gerçekleştirildi. Genel kurulun ilk gününde faaliyet ve denetim raporlarının okunmasının ardından kürsüye çıkan Saran, görev dönemine ilişkin değerlendirmelerde bulundu. "FENERBAHÇE'NİN BİZE İHTİYACI OLDUĞUNA İNANDIK" Göreve zor şartlarda geldiklerini belirten Saran, sorumluluktan kaçmak yerine çözüm üretmeyi tercih ettiklerini söyledi. "Biz bu göreve şartlar uygun olduğu için değil, Fenerbahçe'nin bize ihtiyaç duyduğuna inandığımız için geldik. Göreve geldiğimizde neyle karşılaştıysak onu kabul ettik ve bahane yerine çözüm üretmeyi seçtik" diyen Saran, kulübün yeniden umut veren bir yapıya kavuşması için çalıştıklarını ifade etti. "TARİHİN EN ÇOK KUPA KAZANAN YÖNETİMİ OLDUK" Görev sürelerinin kısa olmasına rağmen önemli başarılar elde ettiklerini vurgulayan Saran, "Bu süre içinde Fenerbahçe tarihinin en çok kupa kazanan yönetimi olmayı başardık. Kazandığımız hiçbir kupa küçümsenecek bir başarı değildir" dedi. Futbolda beklenen şampiyonluğa ulaşamasalar da kulübün birçok branşta önemli başarılar elde ettiğini belirten Saran, sezonu en büyük rakiplerine karşı kazanılan kupayla tamamladıklarını söyledi. "62 YILLIK HAYATIMIN EN ZOR DÖNEMİNİ YAŞADIM" Görev sürecinin kendisi açısından oldukça zorlu geçtiğini ifade eden Saran, "62 yıllık hayatımın en zor dönemini burada yaşadım. Ancak camiadan gördüğüm sevgi ve destek beni ayakta tuttu" diye konuştu. Şahsıyla ilgili yürütülen süreçlerin kulübe zarar verme ihtimali doğduğunu hissettiği anda seçim kararı aldıklarını belirten Saran, bu kararın herhangi bir maç veya kupayla ilgili olmadığını kaydetti. "BUGÜN BURADAN ALNIM AK BAŞIM DİK AYRILIYORUM" Konuşmasının sonunda duygusal ifadeler kullanan Saran, "Benim hikâyemde süre bu kadarmış. Ben bugün buradan alnım ak, başım dik şekilde ayrılıyorum. Umuyorum ki attığımız adımlar ve ortaya koyduğumuz anlayış, gelecek yeni başkana ışık olur. Çünkü günün sonunda hepimizin isteği aynı; Fenerbahçe'nin yeniden şampiyon olması" ifadelerini kullandı. Yeni yönetime başarılar dileyen Saran, Fenerbahçe'ye olan sorumluluğunun görev süresiyle sona ermeyeceğini ve kulübe destek vermeyi sürdüreceğini söyledi. KONGRE ÜYELERİNDEN ALKIŞLI DESTEK Konuşmasının ardından genel kurul salonundaki kongre üyeleri, Sadettin Saran'ı uzun süre alkışladı ve tezahüratlarla destek verdi. Saran, konuşmasını "Fenerbahçe bütün fırtınalardan daha büyüktür. Dünden büyüktür, bugünden büyüktür. En büyük Fenerbahçe" sözleriyle tamamladı.

BURSA'NIN ŞAMPİYON AİLESİ BAŞARIYA DOYMUYOR Haber

BURSA'NIN ŞAMPİYON AİLESİ BAŞARIYA DOYMUYOR

Bursa'nın İnegöl ilçesinde 1983 yılında karateye başlayan 51 yaşındaki İsmail Kocal, yıllar içinde sporculuktan antrenörlüğe uzanan kariyerini ailesiyle birlikte sürdürdü. Eşi Özlem Kocal(46) ile birlikte çocuklarını da küçük yaşlardan itibaren karateyle tanıştıran Kocal çifti, bugün Türkiye’nin örnek sporcu ailelerinden biri olarak gösteriliyor. Ailenin büyük kızı milli karateci İrem Sena Efe(27), 2021 yılında milli karateci Murat Efe ile evlenerek sporcu bir aile geleneğini sürdürdü. 2 çocuk annesi olan Sena Efe, 2017, 2018 ve 2019 yıllarında üst üste Türkiye şampiyonu olurken "En Teknik Sporcu Ödülü"ne layık görüldü. Ailenin oğullarından Furkan Osman Kocal(26), bölgesel, ulusal ve uluslararası organizasyonlarda önemli dereceler elde etti. Aybüke Seda Kocal(21) ise 2 kez dünya şampiyonu olarak büyük başarıya imza attı. Berra Su Kocal(17) da 2024 yılında milli takıma seçilerek aile geleneğini sürdürdü. Ailenin diğer çocukları Aynisa Sema ile Muhammed İbrahim Kocal da karate sporuyla aktif olarak ilgileniyor. "Torunlarımı hazırlıyorum" 1983 yılında İnegöl’de karateye başladığını ifade eden İsmail Kocal ise yıllar içinde sporculuktan antrenörlüğe uzanan bir süreç yaşadığını belirtti. Kocal, ailesinin de bu branşta önemli başarılara imza attığını dile getirdi. İsmail Kocal, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: "Adım İsmail Kocal. 1983 yılında karateye başladım İnegöl'de. 83 yılından 94 yılına kadar İnegöl'de sporcu olarak sporuma devam ettim. 94 yılında antrenörümüz şehir değiştirdiğinden dolayı işin başında en yüksek temel olarak ben kaldım ve o gün bugündür de antrenörlüğe devam ediyorum. 96'da askere gittim. Askerlik görevimde yine karatanrönlük yaptım. Askerlikten geldikten sonra da spor salonu açtım. Spor kulübü işletmeye başladım ve o gün bugündür de antrenörlüğüme devam ediyorum. 6 çocuğum var. En ufakından en büyüğüne hepsi Türkiye, Avrupa, Dünya dereceli. Hepsinin Türkiye, Dünya ve Avrupa şampiyonlukları var. Yine eşimin dünya şampiyonluğu var. Dünyanın birçok ülkesinde mücadelelere katılarak Türkiye adına ve hepsi bayrağımızı dalgalandırdı. Şu an torunlarımı hazırlıyorum. 3 tane torunum var. Biri 1 yaşında, diğeri 3 yaşında. Onları da yine bu spora adapte ettik. Bu sporu yapıyorlar ve Kyokushin kan branşında Türkiye temsilciliği yapıyorum. Kyokushin kan branşında hayatımıza nakşettik. Hayatımızın bir parçası oldu. Bir yaşam biçimimiz oldu. Bu yaşam biçimini benimsedik. Bununla da yaşamaya devam ediyoruz. Allah uzun ömür verdiği sürece biz bunları yapacağız. Torunlarıma, torunlarımın torunlarına bu sporu devam ettirmeye çalışacağım." Yaşam tarzımız oldu Evliliğinden bu yana Kyokushin Kan ile ilgilendiğini belirten Özlem Kocal, aktif sporculuğun yanı sıra antrenörlük ve hakemlik görevlerinde de yer aldığını söyledi. Kocal, karateyi yaşamlarının bir parçası haline getirdiklerini belirterek şu ifadeleri kullandı: " Ben Özlem Kocal, 1980 doğumluyum. Eşimle evlendiğimden beri bu sporla uğraşıyorum. Kyokushin kan yaşam tarzımız oldu. Yıllardır aktif sporculuk yapıyorum. Bunun yanında antrenörlük yapıyorum. Hakemliklerde görev alıyorum, yurt dışı maçlarında kamplara katıldım. Avrupa ve dünya derecelerim var. Bunun yanı sıra bölgesel maçlarda dereceler aldım. Türkiye şampiyonluklarım var, bu bizim için yaşam tarzı oldu. Sporu tüm ailelere tavsiye ederim. Çünkü ben çocuklarımla, torunlarımla birlikte spor yapıyorum ve spor yapmaktan zevk alıyorum. Kyokushin kan bizim yaşam tarzımız oldu. Bir sürü derecenin yanında en çok motive eden yanı çocuklarla bir arada ahlaklı bir temel kurmak hedefimiz. Bu yönde de ilerlemeye çalışıyorum. Burada velilerimizin de sporcularımızın da çok katkısı oluyor."

AZİZ YILDIRIM FENERBAHÇE BAŞKANLIĞINA ADAYLIĞINI AÇIKLADI Haber

AZİZ YILDIRIM FENERBAHÇE BAŞKANLIĞINA ADAYLIĞINI AÇIKLADI

Fenerbahçe Kulübünün eski başkanı Aziz Yıldırım, sarı-lacivertli kulübün seçimli olağanüstü genel kurulunda başkanlığa aday olduğunu açıkladı. Yıldırım, diğer başkan adaylarına da “birlik” çağrısında bulundu. Aziz Yıldırım, yaptığı yazılı açıklamada, Fenerbahçe’nin geleceğine ilişkin endişeleri nedeniyle adaylık kararı aldığını belirtti. "Fenerbahçe camiasının bir ve beraber olduğunu göstereceğimiz destansı 120. yıl için Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanlığı’na adayım" ifadelerini kullanan Yıldırım, adaylığı gündemde olan isimlere de birlikte hareket etme çağrısı yaptı. “GELİN BİR OLALIM” Yıldırım açıklamasında, "Sayın Barış Göktürk ve Sayın Hakan Safi başta olmak üzere, adaylığı söz konusu olan tüm adaylara benimle beraber olmayı teklif ediyorum" dedi. Fenerbahçe’nin mevcut süreçten ancak birlik ve beraberlikle çıkabileceğini savunan Yıldırım, "Fenerbahçe’de tecrübe ve gençlik birlikte hareket ederse, kimse Fenerbahçe’nin önünde duramaz. Gelin bir olalım, beraber olalım ve Fenerbahçemizi hep birlikte güzel yarınlara taşıyalım" değerlendirmesinde bulundu. “KRİTİK BİR EŞİKTEN GEÇİYORUZ” Yaşamının önemli bölümünü Fenerbahçe’ye adadığını ifade eden Aziz Yıldırım, görev yaptığı dönemde kulüpte önemli reformlara imza attıklarını belirtti. Yıldırım, "Yaptığımız tesisler ve kurduğumuz şirketlerle, 3 Temmuz öncesi dönemde sürdürülebilir sportif başarıyı güçlü mali yapıyla desteklemeyi başardık" ifadelerini kullandı. 2024 yılında da başkanlığa aday olduğunu hatırlatan Yıldırım, 2025 yılında ise "Gençler görevi devir almalı" anlayışıyla yeni isimlerin önünü açmaya çalıştığını kaydetti. Fenerbahçe’nin hem sportif hem ekonomik açıdan kritik bir süreçten geçtiğini vurgulayan Yıldırım, "Fenerbahçe’nin gündeminde seçim ve Fenerbahçelilerin gönlünde şampiyonluk özlemi olan bugünlerde ekonomik ve sportif anlamda kritik bir eşikten geçmekteyiz" dedi.

DEÜ VE GÖZTEPE’DEN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ Haber

DEÜ VE GÖZTEPE’DEN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ

Göztepe Onursal Başkanı Mehmet Sepil ve kulüp yöneticileri, DEÜ Rektörü Prof. Dr. Bayram Yılmaz’ı makamında ziyaret ederek iki kurum arasında hayata geçirilecek ortak projeleri görüştü. Ziyaretin ardından Rektörlük Senato Salonu’nda düzenlenen törende, Dokuz Eylül Üniversitesi adına Rektör Prof. Dr. Bayram Yılmaz, Göztepe adına Onursal Başkan Mehmet Sepil iş birliği protokolünü imzaladı. Törene; DEÜ Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Dilşen İnce Erdoğan, Prof. Dr. Hamdi Şükür Kılıç, Prof. Dr. Mehmet Birhan Yılmaz, Genel Sekreter V. Prof. Dr. Dündar Yener, SKS Daire Başkanı Nida Sevim, İdari ve Mali Daire Başkanı Ersin Kabasakaloğlu ile Göztepe Spor Kulübü yöneticileri Fatih İncekara ve Emre Kızılgüneşler katıldı. BAYRAM YILMAZ: "HEM İZMİR’E HEM TÜRK SPORUNA KATKI SAĞLAYACAK" Protokol töreninde konuşan Rektör Prof. Dr. Bayram Yılmaz, iş birliklerinin önemine dikkat çekerek, "Büyük bir heyecanla, gururla ve memnuniyetle böyle bir protokole imza attık. Göztepe ile sadece profesyonel sporlarda değil; salon sporları ve amatör sporların geliştirilmesinde de ortak çalışmalar yapacağız. Bugün aslında sadece bir iş birliği protokolü imzalanmadı aynı zamanda Dokuz Eylül Üniversitesi ile Göztepe Spor Kulübü başka hangi alanlarda iş birliği yapabilir, bunlar konuşuldu. İki yeni branşta hem üniversitemizin hem de Göztepe Spor Kulübü’nün yeni takımlar kurması üzerine bir iş birliği projemiz var. Bu iş birliklerinin hem Göztepe Spor Kulübü’ne, hem üniversitemize, hem İzmir’e, hem de Türk sporuna hayırlı uğurlu olmasını diliyorum," ifadelerini kullandı. MEHMET SEPİL: "SPOR KULÜPLERİ VE ÜNİVERSİTELERİN İŞ BİRLİĞİ ÇOK ÖNEMLİ" Göztepe Onursal Başkanı Mehmet Sepil ise Dokuz Eylül Üniversitesinin spor alanında attığı adımların önemini belirterek şu ifadeleri kullandı: "Spor kulüpleri ile üniversitelerin iş birliği çok önemli. Hep söylüyoruz, İzmir bir sporcu kenti. Zaten üniversite ile iş birliğimiz başlamıştı ama bunu daha geniş bir şekilde bilimle ve sporla nasıl birleştiririz diye düşündük. Sadece Dokuz Eylül Üniversitesi Spor Bölümü ile değil esasında işin medikal yönü, istatistik bölümleri ile de iş birlikleri yapacağız. İzmir’de spor ile ilgili yetişkin iş gücü çok az. Üniversitenin bu konuda attığı adımlar var, spor bölümü ile ilgili önemli adımlar atmışlar. Buradan çıkacak sporculardan en fazla faydalanacak kurum yine Göztepe olacak."

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.